nieuwe blog: dream love write

Je hebt het wel gemerkt, de laatste maanden liep het niet zo vlot met mijn blog. Er waren meer dagen dat er niets online kwam dan dat ik artikels schreef. De reden was dat ik een beetje verveeld zat met het feit dat jlovesbeauty een echte titel voor een beautyblog was. Klinkt misschien raar maar momenteel heb ik het eventjes gehad met make-up en beauty.

Toch wou ik blijven bloggen en daarom heb ik gisteren een belangrijke beslissing genomen. Sinds vanmiddag heb ik een nieuwe blog aangemaakt die de titel ‘Dream Love Write’ kreeg. Hierop hoop ik meer mijn eigen ding te kunnen doen zonder gelinkt te worden aan een beautyblog. Jlovesbeauty blijft natuurlijk bestaan maar er ik post niet meer dagelijks. 

Tuurlijk hoop ik dat mijn trouwe lezers mij volgen naar mijn nieuwe plekje en voor degene die meegedaan hebben aan de winactie voor mijn 1-jarig bestaan. Geen nood ik heb jullie e-mailadres dus de winnaar krijgt een mailtje gestuurd. Hou de komende dagen dus jullie postvak in het oog.

Verder kan ik enkel zeggen, hopelijk tot op mijn nieuwe blog.

www.dreamlovewrite.wordpress.com

4 gedachtes over “nieuwe blog: dream love write

  1. Ik blijf je zeker volgen. Ik heb dit probleem zelf ook gehad en ik ben blij dat ik over ben gegaan naar een andere blognaam.

Geef een reactie

