Yves Rocher – Pur Désir de Pivoine douchegel/bodylotion

Vandaag heb ik nog een dagje vakantie en dus dit is het ideale moment om eens extra lang onder de douche te blijven staan. Natuurlijk met mijn favoriete douchegel van dit moment, namelijk ‘Pur Désir de Pivoine’  van Yves Rocher. Deze ruiken heerlijk naar rozen. Een echte zachte vrouwelijke geur die subtiel aanwezig blijft. Voor meer, druk snel op de lees verder knop.

Pur Désir de Pivoine douchegel

De douchegel komt in een roze transparante fles waarop een soort rozen gedrukt staan. Het geeft me een vintage en vrouwelijk gevoel en staat trouwens prachtig in de badkamer. Eenmaal onder de douche schuimt de douchegel fel en komt de heerlijke rozengeur je tegemoet. Jammer is wel dat deze verdwijnt nadat je de douche uitgaat, of je moet al goed aan je arm snuffelen om de geur te ontdekken. Verder voelt mijn huid heel erg zacht en verzorgd aan na gebruik. Pluspuntje dus! 

Pur Désir de Pivoine bodylotion

De bodylotion komt in dezelfde verpakking als de douchegel, enig verschil is dat de fles een witte kleur kreeg. Leuk want zo zie je snel het verschil tussen douchegel en bodylotion. De bodylotion doet zijn werk goed, hij trekt snel in in mijn huid, verzorgt deze ook en laat mijn huid zacht voelen. Ook blijft de geur langer hangen dan de douchegel.

Besluit

Ik hou heel erg van de geur van rozen en ik vind deze douchegel en bodylotion heerlijk. Ze verzorgen mijn huid en hoewel de geur niet echt aanwezig blijft kan ik enkel positief over deze 2 flesjes zijn. Hoewel ik een echte body shop meisje ben, vind ik de verzorgingsproducten van Yves Rocher ook zeker de moeite!

Deze 2 waren een cadeautje voor mijn verjaardag en op het internet is de prijs niet terug te vinden, maar Yves Rocher is een budgetmerk dus de prijs zal zeker meevallen.
Te koop in alle Yves Rocher filialen

4 gedachtes over “Yves Rocher – Pur Désir de Pivoine douchegel/bodylotion

Geef een reactie

