Shoplog: Forever 21 en C&A

De voorbije maand plaatste ik een kleine bestelling op de webshop van Forever 21 en omdat ik nog op geen kilometer van een C&A-filiaal woon zijn de voorbije maand enkele van hun kledingstukken in mijn kleerkast beland. Een kleine shoplog dus voor vandaag. Op voorhand mijn excuses voor de ietwat rare foto’s, kledij op een kapstok is niet het meest perfecte fotomodel.

Ik ga eerst even beginnen met mijn aankoopjes van de C&A. Wanneer je op zoek bent naar een goede kwalitatieve gekleurde broek die niet veel geld kost raad ik je aan om daar even een kijkje te gaan nemen. Voor Pasen kreeg ik onderstaande blauw/groene broek, deze droeg ik trouwens in mijn laatste outfit of the day. Prijs: ongeveer 15 euro

Ik ben dol op bloesjes maar ik draag ze niet zo vaak omdat ze meestal niet blijven zitten zoals ik het wil. Dit bloesje heeft een rekker aan de onderkant zodat het lijkt alsof hij in mijn broek zit. Heel erg handig en het staat ook leuk. Valt het trouwens op dat ik gek ben op die blauw/groene kleur? (ahum)  Prijs: ongeveer 11 euro

Hier vertelde ik jullie al dat ik een bestelling geplaatst had op de webshop van de forever 21. Het is bijna niet te geloven maar ik bestelde woensdagmiddag en donderdagvoormiddag lag mijn pakketje al in mijn brievenbus. Van snelle service gesproken! 1 van de dingen die ik kocht was een ‘gele broek’. Althans hij zag er knalgeel uit op de foto, in het echt is het een okergele kleur die naar het bruin neigt. Of zoals mijn vriend het zegt, een gouden broek. Ik heb geen flauw idee waarom het model er zo uitziet op de foto. In het echt is het een rechte skinny-jeans die ik een maatje te klein besteld heb, maar gelukkig weet ik me er toch in te wurmen zonder dat het teveel spant. En, stiekem vind ik deze broek er leuker uitzien dan op de webshop. Prijs: 6,99 euro

Omdat ik niet wist hoe ik die gele broek moest combineren besloot ik een truitje te bestellen die op internet dezelfde kleur als mijn broek bevatte. Het was een kleine gok maar het is goed uitgevallen. De streepjes zijn identiek van kleur en  het staat echt leuk bij elkaar. Prijs: 7,99 euro

Ik was het meest benieuwd naar de schoenen die ik bestelde omdat ik nogal kleine voetjes heb en dus moeilijk schoenen vind die me passen. Ik bestelde een maatje 36 en hoewel ze een klein beetje te groot zijn passen ze me. Gelukkig want ze zijn echt leuk! Prijs: 6,40 euro

2 gedachtes over “Shoplog: Forever 21 en C&A

Geef een reactie

