Review: Catrice revoltaire velvet matt lip colour – colour bomb

Toen ik de persfoto’s van de Limited edition lijn ‘Revoltaire’ van Catrice zag was ik verliefd op de lipsticks. In de winkel zagen ze er nog mooier uit dan op foto en ik besloot om de peachy kleur ‘Colour Bomb’ mee te nemen naar huis. Mijn eerste catrice lipstick en mijn eerste peachy kleurtje voor op mijn lippen. Tijd voor een review dus.

De lipsticks komen in een zilveren huls (die door de foto’s zwart lijken) met een prachtig baroque patroon. Normaal ben ik niet zo’n fan van doodshoofden maar ik ben echt fan van deze verpakking. Een echte eye-catcher in mijn lippenlade.

Colour bomb is een echte peachy kleur die je kunt opbouwen van een lichte peachy kleur tot een felle kleur. Dit is dus ook een kleurtje voor de personen die het liever veilig op hun lippen houden. De lipsticks zijn bijna matt en bevatten geen glitters. 

De lipstick brengt makkelijk aan en voelt romig op mijn lippen. De kleur is goed gepigmenteerd en kun je naar je eigen smaak opbouwen. Ook blijft de lipstick goed zitten, al kan het geen kwaad om je lippen na een paar uurtjes bij te werken.

Zoals je ziet een echte zachte kleur die zeker opvalt. Lang geleden dat ik nog zo positief verrast geweest ben door een product. Deze kleur wordt alvast mijn favoriet voor komende zomer.

Revoltaire is een limited edition van Catrice en ligt dus maar tijdelijk in de winkel.
Prijs: 2,99 euro
Waar te koop? Kruidvat  

9 gedachtes over “Review: Catrice revoltaire velvet matt lip colour – colour bomb

  1. Pingback: Review: Catrice Ultimate Colour Lipsticks – Frozen Rose en Princess Peach | jlovesbeauty

Geef een reactie

