What to expect: Catrice en Essence LE

De laatste maanden zijn we al flink verwend geweest door prachtige Limited Editions van Essence en Catrice. Omdat de  komende LE ook zeker de moeite waard zijn om te zien wijd ik vandaag een artikel aan de te verwachten producten. Fasten your seatbelts voor de ‘Essence ready for boarding’ collectie of kies voor een cruisetripje met de ‘Cruise couture’ collectie van Catrice.

Essence Ready for boarding

Deze collectie is geïnspireerd op het komende reisseizoen. Zo bevat de collectie verschillende make-upjes die je makkelijk mee op reis kunt nemen. Tevens zijn er ook enkele praktische reisproducten die je handbagage volledig maken. In België ligt deze collectie vanaf half juni 2012 tot half juli 2012 in de schappen van het kruidvat. De Nederlanders onder ons moeten wachten tot half juli 2012 vooraleer de producten in het Kruidvat te vinden zijn.

eyeshadow palette (€3,49)

Allereerst komt Essence met een eyeshadowpalette in mini formaat. Het palette bevat 6 kleuren die makkelijk met elkaar te combineren zijn en perfect zijn voor in de zomer. Hier ben ik alvast heel benieuwd naar.

lip & cheek cream (€2,49) in de kleuren 01 sending you kisses en 02 beauty on tour

Een product die zowel op de lippen als op de wangen gebruikt kan worden. Ideaal om mee te nemen op reis en leuk om mee te expirementeren. 

2in1 kajal pencil (€1,49) in de kleuren 01 destination sunshine en 02 via airmail!

Ik ben een grote fan van de kajal pencil van Essence dus hier ben ik benieuwd naar. Bruin gecombineerd met pastelblauw of voor de durvers felblauw met geel. 

nailpolish (€1,49) in de kleuren 01 sending you kisses, 02 beauty on tour, 03 exits on your right, 04 via airmail! en 05 destination sunshine.

5 zomerse kleuren nagellak die zeker niet tijdens je vakantie kunnen ontbreken en je prachtige verzorgde nagels bezorgen. 

peel off base coat (€1,79)

Dit product heb ik nog nooit voordien gezien, dit is een base coat die ervoor zorgt dat je je nagellak makkelijk kunt verwijderen door hem van je nagels te trekken. Ik ben heel benieuwd of deze werkt, het zou alvast veel gesleur met nagellakremover en watjes schelen.

cosmetic bag (€2,49) in de kleur 01 carry me home!

Je kunt nooit make-up tasjes genoeg hebben. Deze is superschattig en ideaal om mee te nemen wanneer je op reis gaat.

luggage tag (€2,29) in de kleur 01 carry me home!

 

‘Ready for boarding’ bevat ook een kofferlabel zodat je tijdens het reizen je koffer niet verliest. Hier heb ik minder mee.

hand & body wipes (€1,29)

Ik vind het heerlijk om mijn handen onderweg even op te frissen. Deze doekjes zijn hier ideaal voor. 1 pakketje bevat 15 doekjes die heerlijk naar granaatappel ruiken.

Catrice – cruise couture

‘Cruise Couture’  is gebaseerd op wat in modeland ‘French New Wave’ genoemd wordt, dit is marineblauw gecombineerd met koraal. Ideaal om in de zomer over het strand te paraderen of om lekker te genieten van een cocktail bij het zwembad. Deze collectie ligt vanaf juni 2012 in de schappen van het kruidvat.

Cruise Couture Eye Palette €4,99

Een eye shadow palette met 5 kleuren die je ogen zowel in een spannende smokey als in een subtiele nude ooglook veranderen. Lijkt me alvast een heerlijk palette al is het nog even afwachten hoe de pigmentatie meevalt.

Cruise Couture Defining Duo Blush – €3,49 in de kleur 050 Apricot 

Vele beautybloggers zijn heel erg te spreken over de duo blushes van Catrice. Ze zijn goed gepigmenteerd en geven je wangetjes een gezonde blos.

Cruise Couture Lashes To Kill Waterproof Volume Mascara – €3,99

Een waterproof mascara waarmee je onbezorgt van de waterpret kunt genieten. Verkrijgbaar in de kleur zwart.

Cruise Couture Gel Liner €3,99

Sta je ook te klungelen wanneer je je eyeliner aanbrengt. Met een gel eyeliner gaat het net allemaal vlotter en sneller. Deze gel eyeliner komt in een diepdonkerblauwe kleur.

Cruise Couture Ultimate Shine Lip Colour – €3,99 in de kleuren 110 Shy Flamingo en 220 Mrs. Brightside

Sinds ik een Catrice lipstick in mijn bezit heb snap ik waarom iedereen zo lovend is over deze lipsticks. Ze zijn heerlijk romig en bevatten heel wat pigment. Ik ben dan ook al benieuwd naar bovenstaande lipsticks. Vooral Shy flamingo lijkt me een heerlijk kleurtje.

Cruise Couture Lip Appeal Lip Gloss – €3,79 in de kleuren 060 Coralista (ook in ook in het vaste assortiment) en C01 Welcome To Pink Tropez.

Voor degenen die niet zo’n lipstick lovers zijn bevat de collectie 2 lipglossjes zodat je lippen steeds een subtiel glansje hebben.

Cruise Couture Ultimate Nail Lacquer €2,49 in de kleuren C01 Hi, Society!, C02 Jetsetter, C03 Welcome To Pink Tropez, C04 Feel The Yacht Beat en C05 Nautica.

5 nagellakjes die perfect in het thema passen. Geven je nagels een echte marine frisse look.

Cruise Couture Beauty Bag – €3,49

Net als Essence komt Catrice ook met een make-up tasje. Leuk om al je spulletjes in te bewaren of om in je tas te stoppen zodat je lievelingsmake-upjes niet onbeschadigd mee naar werk of school kunnen genomen worden.

Ik ben alvast benieuwd naar deze 2 LE’s. Vooral het pallete van Essence en enkele lakjes ga ik zeker proberen te scoren!

Wat zijn jullie favorieten?

8 gedachtes over “What to expect: Catrice en Essence LE

  1. Hele mooie collectie.Cruise Contour Eye palette vind ik wel mooi❤ En die blush van Catrice had ik al!😀 Dies super goed!

  2. Deze collecties vind ik allebei iets minder dan de vorige.. Maar ze zijn wel leuk! Shy Flamingo hebben ze wel gewoon in het assortiment denk ik hoor! Ik heb hem alleszins al een tijdje, en zat niet in een LE ofzo…🙂

Geef een reactie

