Stash sneek peek: eye shadow palettes

Mijn favoriete make-up product zijn oogschaduwpalettes. Meestal omdat ze ontzettend mooi zijn en omdat ze kleuren bevatten die ik anders nooit zou kopen maar waar ik niet meer zonder kan.

Vandaag zet ik even mijn favoriete eye shadow palettes op een rijtje.

 

Mijn eerste palette is het ‘The New York collection Palette’ uit een limited edition van Catrice. Alle kleurtjes bevatten heel wat pigment en zijn ideaal voor wanneer ik een subtiele look wil maken waarin toch wat kleur aan bod komt. Mijn favoriete kleuren? Time Square, Central Park en Brooklyn Bridge, al ben ik ook een heel grote fan van de 2 blushes die het palette bevat.

Mijn eerste en enige Sleek palette. Een heel mooi palette waar ik veel te weinig naar grijp. Ideaal voor een iets subtielere look met matte kleuren. Ik ben vooral fan van de donkere kleuren uit dit palette. Al is de matte witte kleur een ideale highlighter. ‘Oh so special palette van Sleek’.

Mijn grootste liefde van mijn make-up collectie, het naked palette. Deze gebruik ik dagelijks en dit sinds vorige zomer. Idioot toch om te zien hoe goed het palette er na een klein jaar er nog uitziet. Mijn kleurtjes zijn de eerste, tweede, vierde, zesde en negende kleur van links. Love it!

The 88 palettes hebben alle kleurtjes die ik me kan bedenken en dat is ook de reden waarom ik dit palette per se wou hebben. Telkens als ik een kleurrijke look wil maken grijp ik naar dit palette en hoewel ik hem al meer dan een jaar heb, heb ik nog steeds niet alle kleurtjes gebruikt. Dit is trouwens de matte versie.

De laatste keer dat ik in de Sephora was kon ik dit palette voor 5 euro kopen. De kleuren bevatten heel wat pigment en bevatten een speciale shimmer. Liefde op het eerste zicht dus! Dit palette gebruik ik trouwens veel te weinig.

Ziezo dit waren mijn favoriete eye shadow palettes. Welk palette kan niet in jou make-up stash ontbreken?

8 gedachtes over “Stash sneek peek: eye shadow palettes

Geef een reactie

