Outfit of the day: 12 mei 2012

Allereerst mijn excuses voor de weinige updates van mijn blog. De examens komen eraan en dat heeft momenteel mijn volle aandacht nodig. Toch vond ik vandaag even de tijd voor enkele outfitfoto’s te nemen. 

Vorig jaar kocht ik in een warme bui, april 2011 was heet, een jumpsuit die zo lekker zit dat hij door zou kunnen gaan als pyjama. Hoewel hij ik hem heel leuk vind en hij zo ontzettend lekker zit heeft de jumpsuit mijn kleerkast nog niet zo vaak verlaten. De redenen, hoe combineer je een jumpsuit zonder dat het lijkt dat je met je pyjama op straat loopt, hé waar is mijn figuur naar toe, en heb ik al gezegd dat zo’n broek ontzettend moeilijk te combineren is?

Vanmorgen besloot ik het er toch op te wagen en ik haalde mijn jumpsuit boven. Ik hou wel van het choatische rommeltje dat deze outfit geworden is. Voor meer foto’s klik op lees verder
 

jumpsuit – H&M
schoenen – pimkie
trui – pimkie

5 gedachtes over “Outfit of the day: 12 mei 2012

Plaats een reactie