Kattenstoet 2012

Zondag stond voor velen van jullie in het teken van moederdag. Bij mij stond de dag vooral in het teken van katten want in de stad waar in woon trok de kattenstoet door de straten. Even kort uitleggen, ik woon in Ieper en 1 keer om de 3 jaar trekt er een heuse stoet de stad door. Thema zijn katten die op allerlei manieren uitgebeeld worden door de geschiedenis heen. Een heus feest waarover ik toch even een artikel wou schrijven. Weinig tekst en veel foto’s. Bereid je maar voor op krollende katten, ondeugende muizen en heel wat praalwagens, reuzen en katten!

6 gedachtes over “Kattenstoet 2012

  1. hahaha super leuk! ik vind je blog echt heel erg leuk! ik ga hem zeker volgen! ik heb ook een blog, misschien vind je het leuk om daar ook eens een kijkje te nemen en misschien terug te volgen, hihi🙂

  2. Pingback: 3年に1度!猫好き必見なベルギー イペールの猫祭り2015 Kattenstoet

Geef een reactie

