Essence nude glam nailpolish – 01 Cotton Candy

Hoewel ik meestal met felle kleurtjes nagellak op mijn vingers te spotten ben besloot ik onlangs een lakje uit de Essence nude glam nail polish collection te kopen. Het werd kleur 01 Cotton Candy, een lichtroze kleur.

De nude glam nail polish flesjes zien er hetzelfde uit als de colour & go lakjes van Essence. Al kregen de nieuwe flesjes een iets zachter uiterlijk. Van de kwaliteit ben ik tevreden. Er zijn minstens 3 laagjes nodig om de nagellak ietwat dekkend te maken. De nagellak droogt wel snel en blijft zoals we van Essence gewend zijn zo’n 2 à 3 dagen op je nagels zonder te chippen. 

De Essence nude glam nailpolish is te koop in het kruidvat en kost 1.29 euro per stuk.
Voor de Belgjes onder ons, momenteel loopt er een actie in het kruidvat waarbij je 25% korting krijgt bij aankoop van 3  nagellakjes. 

7 gedachtes over “Essence nude glam nailpolish – 01 Cotton Candy

  1. Toch wel mooi, zo’n nude kleurtje. Ik vind deze vooral mooi, omdat die wat lichter is dan je huid en niet te nude daardoor. Net als jij ben ik meer van de felle kleurtjes/opvallende combi’s, maar ik heb toevallig net Iced Latte uit deze lijn gekocht.

  2. Pingback: Essence colour & go – 97 Absolutely blue « jlovesbeauty

  3. Pingback: Notd: my sisters wedding inspired | jlovesbeauty

Geef een reactie

