Essence colour & go – 97 Absolutely blue

In het kruidvat liep er de voorbije weken een actie waarbij je 25% korting kreeg wanneer je 3 verschillende nagellaken kocht. Ik heb me even laten gaan en ik kwam met 6 verschillende lakjes thuis. Onlangs zagen jullie al de kleur ‘cotton candy’ (klik) en voor vandaag heb ik de kleur ‘Absolutely blue’, een blauw pastelkleurtje dat ideaal is voor de zomerse temperaturen die ons de komend weekend belooft wordt.

Zoals jullie weten ben ik een grote fan van de Essence colour & go lakjes, stiekem zijn dit mijn favoriete budget lakjes die er te vinden zijn. Zo dekken de lakjes kwalitatief goed voor hun kleine prijsje (1,29) en zijn ze aangenaam in gebruik.

Absolutely blue is een pastelblauwe kleur die ik nog niet in mijn stash had. Het is een frisse kleur die heel erg mooi zal staan in de iets warmere dagen. Ook voor personen die niet erg van kleurrijke nagels houden is deze door zijn subtiele kleurtje geschikt. Op naar de swatches:

De Essence colour & go nagellakjes zijn te koop in het kruidvat en kosten 1,29 euro.

Wat vind jij van dit soort pastelkleurtjes?

8 gedachtes over “Essence colour & go – 97 Absolutely blue

  1. Pingback: Notd: Absolutly rainbow connection | jlovesbeauty

Geef een reactie

