Looks: technic electric beauty oogschaduwpalette

Vorige maandag toonde ik jullie mijn nieuwste oogschaduwpalette van technic electric beauty. Ik kon toen niet wachten om met de prachtige kleuren aan de slag te gaan en omdat het pigment en de kwaliteit van de oogschaduw me zo beviel maakte ik niet 1, niet 2 maar wel 3 verschillende looks. 

Om jullie geheugen nog even op te frissen, heb ik nog een foto van het palette online geplaatst.

Al sinds ik het palet in handen had stond ik te trappelen om een look met de olijfgroene kleur te maken. Om in de zomer stemming te blijven besloot ik om de groene kleur met een roestbruine/oranje kleur te combineren. Op de foto’s komt de olijfgroene kleur niet zo goed naar voren maar in real life is deze kleur een echt plaatje. Deze look is tegen mijn verwachting in best neutraal en draagbaar geworden. 

Van draagbaar en neutraal gaan we naar fel en opvallend. Ik geef toe ik ben niet zo’n blauwe oogschaduw fan. Maar omdat het palette toch enkele leuke blauwe kleuren bevat besloot ik me er toch aan te wagen. Ik ben tijdens het maken van deze look verliefd geworden op de appelblauwzeegroene kleur die ik om mijn bewegend ooglid draag. 

De laatste look heb is ook lekker fel en heel erg roze. De felste kleur roze is zo gepigmenteerd dat de kleur van je ogen lijkt af te spetteren. Niet meteen een look die ik naar school zou dragen maar ik vind de kleurencombinatie heel erg leuk om te zien. Al maken die roze kleurtjes mijn gezicht toch wel heel erg flets.

Ziezo dit was het resultaat van enkele uurtjes spelen met mijn nieuwe oogschaduwpalette. Ik vind het alvast leuk om te ontdekken dat met de felle kleuren ook draagbare subtiele looks gemaakt kunnen worden. Al is het ook fijn om eens volledig los te gaan met kleur.

9 gedachtes over “Looks: technic electric beauty oogschaduwpalette

    • Het enige verschil dat ik merk is dat de oogschaduw van Sleek minder korrelig is en iets beter aanbrengt maar voor de rest is dit oogschaduwpalette volgens mij zeker even goed als Sleek.

    • Ik zal eind deze week een naar de Di gaan =D
      Ik draag ook vaak die kleuren dus het zal goed bij mijn kledij passen :p

Geef een reactie

