Tag: Let’s get very personal

Personen die mijn blog volgen weten het, ik hou van tags! Op elke blog is ondertussen de ‘Let’s get very personal’ voorbij gekomen en omdat ik hem zo leuk vind besloot ik om hem ook in te vullen. Lijkt deze tag je ook leuk om te doen neem hem dan gerust over. Veel leesplezier..

Dit wordt heel persoonlijk! Ben je er klaar voor? Tuurlijk laat maar komen 

Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was? (emotioneel) Oeh dat moet al een hele tijd geleden zijn, kan me niet meer herinneren wanneer ik echt emotioneel gebroken was. De laatste maanden probeer ik het leven positief te zien.

Heb je ergens zin in op dit moment? (eten) Ik ben deze tag in school aan het invullen en ik heb momenteel heel erg grote zin in een pak frieten. Lekker vettig.

Als je een iemand bij je mocht hebben op dit moment, wie zou dat zijn? Heel cliché maar ik zou willen dat mijn vriendje hier nu was. Hij komt vanavond naar me en ik ben stiekem de uren al aan het aftellen totdat hij bij me is.

Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen? Phoeh tien kinderen is me net iets teveel hoor! Ik wil zeker ooit mama worden maar drie is echt wel het maximum. Ik ben veel te lui voor tien kinderen.

Wat hoor je op het moment van schrijven? Zoals ik al zei zit ik in de les terwijl ik dit typ. Ik hoor dus enkel een paar mensen praten en wat getik op de computers, geen muziek of andere geluiden.

Staat je bed tegen meer dan een muur aan? Wauw dit is echt wel een vraag waarop jullie antwoord willen denk ik, wel mijn bed staat in een hoek van mijn kamer tegen twee muren aan.

Waar denk je op dit moment aan? Ik denk aan wat ik vanmiddag zal eten en wanneer ik naar huis ga. Ik denk ook aan de examens die steeds dichterbij komen en waarvoor ik nog veel moet doen.

Sta jij altijd klaar voor je vrienden? Mijn echte vrienden mogen me dag en nacht bellen en ik doe dan alles voor hen om hen terug gelukkig te maken. Vroeger stond ik ook altijd klaar voor iedereen die me iets vroeg maar met het ouder worden ben ik daarvan afgestapt. Je krijgt namelijk maar van enkelen terug wat je geeft.

Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen? Een persoon die ik niet ken. Even uitleggen, vorige maandag besloot mijn computer om even raar te doen. Ik kon geen enkel document meer openen en aangezien al mijn cursussen op mijn pc staan is dit een klein probleem. Het was even paniek en toen ik naar het station wandelde en mijn mama verwittigde wat er gebeurt was met mijn laptop, kwamen de traantjes naar boven. Ik begon dus te wenen midden op straat tussen allerlei vreemde personen. Ogja normaal ben ik niet zo’n bleiter maar soms moet het er allemaal uit. Mijn laptop is trouwens terug helemaal in orde. Gelukkig!

Wat doe jij altijd als je nerveus bent? Dan laat je me het best even met rust want als ik echt nerveus ben kan ik nogal kort reageren. Waarschijnlijk de zenuwen die ik onbewust uitwerk op anderen. Maar sinds ik daarop ben beginnen letten is dit veel minder geworden, nu begin ik te trillen, te stotteren of moet ik heel vaak naar het toilet. 

Wees eerlijk, vind jij mensen in het algemeen leuk? Dat hangt af van welke stemming ik heb. Meestal vind ik het fijn om tussen mensen te zijn en lekker te tetteren. Maar wanneer ik een mindere dag heb erger ik me heel snel aan anderen. Dan ben ik het liefst alleen of bij mensen waar ik me goed bij voel. Mensen aan wie ik me altijd erger zijn personen die het altijd beter weten en van die jongeren die stoer willen doen door seksistische opmerkingen te roepen, neen ik toon je echt mijn borsten niet omdat jij dat eventjes roept.

Is er iemand die jou volledig begrijpt? Mijn mama en zussen kennen me ondertussen door en door maar of ze me echt begrijpen daar twijfel ik nog over. Ik heb soms rare ideeën over dingen en er zijn niet veel personen die me helemaal snappen. Al begint mijn vriend in de buurt te komen. 

Heb je op dit moment een reden om te lachen? Wel ik ben op dit moment heel erg gelukkig en ik zit goed in mijn vel dus dat is voor mij reden genoeg om lachend door het leven te gaan.  

Heeft iemand jou wel eens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wil? Ja

Zou je gelukkiger zijn als het leven een “rewind”-knop zou hebben? Ik ben van mening dat alles in mijn leven gebeurt met een bedoeling en al deze dingen hebben mij gemaakt tot wie ik nu ben. Al zou ik sommige dingen uit mijn leven wel anders doen met de ervaring en zelfvertrouwen die ik nu heb.

Vertel jij je ouders alles? Niet alles maar wel veel. Met het ouder worden vind ik fijn om gewoon even met mijn mama te praten. Al zijn er natuurlijk altijd dingen die niet voor de oortjes van mijn ouders bestemd zijn.

 Zou het jou uitmaken als je vriend zou roken? Neen, hoewel ik zelf niet rook heb ik er helemaal niets op tegen dat mijn vriend zou roken. Al zou ik het hem heel vaak doorsteken dat roken niet gezond is. Waar ik wel problemen mee zou hebben is wanneer mijn vriend sigaren zou roken. Brr, die geur vind ik echt afschuwelijk.

Heb je het gevoel dat je binnenkort gekwetst gaat worden door iemandEigenlijk niet nee, maar ik leef dan ook momenteel op een roze wolk.

Kan je je herinneren wie je op deze dag, vorig jaar leuk vond? Vorig jaar was ik heel erg aan het genieten van mijn vrijgezellenleventje, dus volgens mij had ik toen niemand die ik echt leuk vond.

Denk je meer aan het verleden, het heden of het hier en nu? Ik leef in het nu, ik fantaseer vaak over de toekomst maar eigenlijk maak ik niet echt specifieke plannen voor de toekomst. Wel vind ik het fijn om terug in het verleden te duiken, foto’s en filmpjes vind ik dan ook heel belangrijk.

Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht? Ik ben zo’n persoon die zijn nachtrust heel hard nodig heeft. Gemiddeld slaap ik dan ook acht uur per nacht. In het weekend kan dit soms wat meer zijn. Het is verloren tijd maar ik vind het heerlijk om in mijn bed te liggen.

Ben jij makkelijk om mee om te gaan? Ik hoor wel vaak dat ik soms een koppig karakter heb. Maar in het algemeen ben ik wel een makkelijk persoon om mee om te gaan, denk ik..

Haat jij de persoon waarmee je voor het laatst een gesprek hebt gehad? Neen, ik heb net even gepraat met mijn mama dus ik haat haar absoluut niet.

Wat heb je voor het laatst gedronken? Een glaasje cola, normaal drink ik dit nooit maar ik had even nood aan suiker.

Welk soort bed heb jij? Een simpel eenpersoonsbed.

Hou je van de regen of haat je het? Geef mij maar zon, ik haat het om in de regen te lopen en kletsnat op school aan te komen. Al kan een frisse regenbui op een warme zomerdag wil leuk en verfrissend zijn. Laten we zeggen dat ik een soort haat/liefde relatie heb met regen.

Heb je ooit iets gedaan terwijl je altijd tegen jezelf had gezegd dat je het nooit zou doen? Ja, zowel in de goede als negatieve zin. Ik ga ervan uit dat ik alles eens in het leven geprobeerd wil hebben, ook dingen waar ik eigenlijk niet achter sta. Ik heb hierdoor trouwens al vaak mijn grenzen verlegt.

Zien mensen jou als optimist of pessimist? Ik kan zowel de grootste optimist als de grootste pessimist zijn. Wanneer het anderen tegenvalt ben ik altijd degene die possitief blijft maar wanneer ik problemen heb verander ik in een grote pessimist. Al moet ik al heel veel stress hebben voordat ik alles negatief zie.

Met wie heb je als laatste in de auto gezeten, op je familie na? Dat zal vorige zondag met mijn vriend geweest zijn toen we terugkeerden van een middagje zwemmen aan zee.

Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien, en met wie heb je die film gezien? Woeps nu val ik in herhaling, de laatste keer dat ik in de bioscoop was, was samen met mijn vriendje. We zijn naar de film ‘The Avengers’ geweest. Geen film waarvoor ik stond te springen om hem te zien maar eigenlijk vond ik hem best leuk. 

Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen? Jammergenoeg heb ik dat al vaak meegemaakt.

Je ouders zijn op vakantie. Zou je een groot feest geven? Tuurlijk, al zou ik het bij een bescheiden feestje houden. Enkele vrienden, een paar flesjes wijn en een barbeque. Ja dat lijkt me wel wat.

Heb je spijt van je vorige relatie? Ik heb veel geleerd uit mijn vorige relaties dus neen. 

Spendeer je je weekend liever bij een concert of in de discotheek? Geef mij maar een concert, ik hou van de sfeer die er hangt tijdens optredens. Al hou ik er ook wel van om me eens helemaal te laten gaan op een fuif of discotheek.

Heb je het idee dat je vaak voor hetzelfde soort type jongen valt? Neen, mijn vriendjes zijn helemaal niet met elkaar te vergelijken. Al is mijn huidige vriend helemaal hoe ik vroeger mijn droomvriendje beschreven zou hebben. 

Heb je ooit een grapje over iemand gemaakt wat die persoon aan het huilen maakte? Niet dat ik weet.

Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed? ‘S morgens maak ik me klaar in 20 minuten inclusief douchen en make-uppen dus ik denk dat dat goed meevalt. Al vind ik het belangrijk om er verzorgd en netjes uit te zien.

Ben jij snel jaloers? Ik ben niet zo snel jaloers, zo vind ik het helemaal niet erg wanneer mijn vriend alleen uit gaat. Maar dat is ook omdat ik weet dat ik hem voor de volle 100% kan vertrouwen. Op familie en vrienden ben ik absoluut niet jaloers, ik gun hen alles zolang ze er gelukkig door worden.

Heb je de afgelopen week kleding gekocht? Neen, helemaal niets. Maar dat komt omdat ik best dure schoenen gekregen heb voor de trouw van mijn zus. Dus nu heb ik mezelf even op een no-buy gezet.

Mis je iemand op dit moment? Ik mis mijn vriendje

Laatste persoon die jou aan het huilen heeft gemaakt? Volgens mij was dat mijn vriendje toen we onlangs onze eerste discussie hadden.

Maakt de gedachte aan je ex je woedend? Neen

Wat doe je morgen? Morgen heb ik geen school en ik heb gepland om allerlei dingen te doen die ik al een hele tijd zit uit te stellen, zo moet ik naar de drukker om mijn eindopdracht te laten inbinden, moet ik nog langs de sauna voor een afspraak te maken en moet ik pasfoto’s laten nemen voor mijn nieuwe paspoort. Verder ga ik wat beginnen leren voor de examens. Een gewone doordeweekse dag dus.

Ben jij zo’n persoon die om de haverklap een nieuw vriendje heeft? Neen, wanneer ik in een relatie zit doe ik er alles voor om deze te doen slagen. Ik heb eigenlijk altijd al lange relaties gehad en momenteel ben ik bijna zeven maand samen met mijn vriendje. 

Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment? Mijn metekindje. Ik ben ondertussen thuis en hij ligt boven te slapen. Ik hoor hem de hele tijd zuigen aan zijn fopspeen door de babyfoon en dat is zo’n schattig geluidje dat ik verlang tegen dat hij wakker is zodat we weer even kunnen spelen.

Heeft je ex je ooit bedrogen? één van mijn exen wel, al was ik toen nog heel jong en weet ik niet of we echt van een relatie kunnen spreken. Mijn andere ex heeft me tot zover ik weet nooit bedrogen.

Houd je van suikerspinnen? Een suikerspin gaat er wel altijd in bij mij.

Wie was de laatste persoon waarmee je een serieus gesprek hebt gevoerd? Daarnet nog met één van mijn vriendinnen.

Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen? Ik ben iemand die niet snel bij anderen in slaap valt, laat staan dat ik tegen iemand anders in slaap val. Al ben ik onlangs voor het eerst in de armen van mijn vriend in slaap gevallen. 

Hoe was je week? Geef een cijfer van 1 tot 10 Een 8, ik ben voor enkele dagen met mijn familie naar de zee geweest en ik ben helemaal ontspannen terug naar huis gekomen. Zondag ben ik samen met mijn vriend, zus een schoonbroer gaan zwemmen en dat was een heel erg leuke middag. Al heb ik toch enkele stress momenten gehad door mijn kapotte computer.

Heb je een vriend van het andere geslacht waarmee je goed kan praten? Momenteel is mijn vriend mijn beste vriend. Hij is de enige persoon van het mannelijke geslacht waar ik alles tegen kan vertellen. Al heb ik enkele mannelijke vrienden waar ik altijd terecht kan wanneer ik een probleem heb.

Wat deed je gisteravond om twaalf uur? Dan was ik in dromenland.

Wat is je stemming op dit moment? Blij, alles gaat zoals ik wil dat het gaat dus ik heb geen reden tot klagen.

Wie was de eerste persoon tegen wie je praatte vandaag? Mama, die hoewel ik heel vroeg naar school moest samen met mij was opgestaan zodat ik niet alleen hoefde te ontbijten.

Is er de afgelopen maand iets gebeurd wat je heel erg blij maakt? De voorbije maand zijn er verschillende momenten geweest die ik niet wil vergeten. Maar op één staat toch het moment dat mijn metekindje  zomaar ‘metie’ tegen me zei. Ik smelt trouwens nog steeds wanneer hij dat woordje zegt. 

Met wie was je gisteravond? Mijn mama en zus

Heb je met iemand gepraat tot je in slaap viel gisteren? Ik heb liggen sms’n met mijn vriend tot ik sliep, telt dat ook??

Wie moet beginnen met een kus? Het meisje of de jongen? Het maakt niet uit wie begint, zolang de kus maar fijn is.

Heb je plannen voor dit weekend? Aangezien het volgende week examens zijn ga ik komend weekend leren. Al is er natuurlijk ook tijd voor ontspanning met mijn vriend.

Oké dat waren heel wat vragen, maar ik vond deze tag heel erg leuk om te doen!
Wanneer je deze tag overneemt laat dan zeker een reactie na zodat ik even naar je antwoorden kan komen spieken.

foto’s komen van weheartit

3 gedachtes over “Tag: Let’s get very personal

Geef een reactie

