NOTD: Meet me at coral island – Catrice

Door enkele teleurstellende lakjes van Catrice is het alweer een hele tijd geleden dat ik nog een Catrice lakje geshopt had. Maar omdat er een kortingsactie van 25% liep in het kruidvat besloot ik het er toch nog eens op te wagen. Het vrolijke koraalkleurtje ‘meet me at coral island’ ging met mij mee naar huis en nu het zonnetje zich eindelijk laat zien toon ik jullie mijn zomerse aanwinst.

Hoewel het lakje de naam ‘meet me at coral island’ kreeg vind ik de kleur niet echt koraal. Het is eerder een oranje kleur die naar het roze neigt. Persoonlijk vind ik de kleur een beetje neon, maar aangezien dit de zomertrend wordt is dit leuk meegenomen. Over het lakje zelf ben ik maar matig tevreden. De lak is redelijk dik waardoor het lakken streperig verloopt. 2 Laagjes zijn genoeg om echt te dekken maar op de foto’s draag ik toch 3 laagjes.

Verder is de kwaliteit zoals we Catrice gewend zijn, de kleur blijft een drie-tal dagen op je nagels zitten zonder chippen en droogt redelijk snel. Op naar de swatches:

Volgens mij is dit het perfecte zomerkleurtje. Ben je op zoek naar een rozige/koraalkleur en vind je de Catrice lakjes geweldig wel dan is dit lakje echt iets voor jou!

De Catrice nagellaken zijn in het kruidvat te koop en kosten 2,49 euro per stuk.

7 gedachtes over “NOTD: Meet me at coral island – Catrice

Geef een reactie

