Study time

Whoeh wat was het weer stil op mijn blog de voorbije dagen. Jammergenoeg zal dit de komende weken zo blijven want momenteel is de leukste tijd van het jaar terug aangebroken, mijn examens (uhum, valt mijn sarcasme op?)

Donderdag heb ik mijn eerste examen (anatomie) dat ik eigenlijk goed zie zitten, mijn laatste examen komt op 18 juni 2012. Inderdaad dat wordt een kleine drie weken op mijn tanden bijten. Omdat ik iets betere resultaten wil behalen dan vorig jaar heb ik het internet en mijn fototoestel even aan de kant gelegd zodat ik nul, nul afleiding heb. Momenteel is het enkel ik en mijn cursussen en heel wat eten natuurlijk..

Ziezo even een heel kort artikeltje om jullie even op de hoogte te stellen dat ik nog steeds in leven ben.
Nu duik ik terug met mijn cursus anatomie het zonnetje in (we moeten het leuke aan het noodzakelijke koppelen).


Foto: bron weheartit


8 gedachtes over “Study time

Geef een reactie

