Outfit of the day: Retro Themed

 Deze morgen was het de beurt aan mijn vierde examen, nog acht te gaan en dan staat er me een lange en deugddoende vakantie te wachten. Omdat ik het bloggen ondertussen wel mis en omdat ik morgen examen nederlands heb gebruik ik dit artikel als excuus voor het oefenen van mijn schrijfvaardigheid (hopelijk bespeuren jullie geen spelfoutjes..) 

Enkele weken terug vond ik een donker hoekje van de C&A een heel erg leuk bloesje dat ook nog eens in solden was. Tijdens het leren was ik mijn joggingsbroek met bijpassende pyjama t-shirt zo beu dat ik besloot om eens lekker examenproof op te kleden. Een makkelijk zittend rokje en mijn nieuwe bloesje. Hoewel het niet de bedoeling was kreeg ik meteen een retro gevoel bij deze outfit en omdat het vorige week zo’n prachtig weer was besloot ik enkele foto’s te nemen. Mocht je het afvragen, op de foto’s draag ik inderdaad geen make-up. Ik kom tijdens het studeren toch het huis niet uit dus ik laat mijn huid eens bekomen van alle lagen make-up dat hij normaal ter verduren krijgt. Genoeg tekst voor vandaag, op naar de foto’s..

Blousje – C&A
Tanktop – C&A
Rok met polkadots – onbekend
Schoenen – forever 21
ketting – forever 21 

8 gedachtes over “Outfit of the day: Retro Themed

  1. Ik wou net kijken van waar het rokje komt. Weet je dat toch wel niet meer zeker😛 spijtig!
    In ieder geval een leuke outfit!

    PS: Ik studeer ook zonder make up hoor!

  2. Pingback: Review: Kruidvat ontharing strips | jlovesbeauty

Geef een reactie

