Stash sneek peek: mijn 7 favoriete lipsticks

Het voorbije jaar heb ik een verslaving aan lipsticks ontwikkeld. Geen idee waarom maar ik vind zo’n kleurtje op de lippen heel erg leuk staan. Mijn collectie lipsticks begon stilletjesaan uit zijn voegen te barsten en daarom besloot ik enkele weg te gooien. Van de 35 lipsticks die ik had blijven er nog een 20-tal over waarvan zeven favorieten waar ik heel vaak naar grijp. Benieuwd welke mijn favorieten zijn, klik op lees verder.

Lipsticks, ik heb ze in alle vormen en kleuren, van budget tot high-end. Geen wonder dus dat mijn zeven favorieten van heel uiteenlopende merken zijn. Dit is trouwens ook een bewijs dat de budgetmerken zoals ‘nyx en Catrice’ evenwaardig zijn aan de duurdere merken. Van links naar rechts: ‘Yves Saint Laurent – Bohemia Rose ; Park Avenue – kleur 11 ; Catrice – Rosalie’s Diamonds ; Essence – Fashionista ; Catrice – Colour Bomb ; NYX –Tea Rose ; MAC – Gel

Nu het zomer wordt grijp ik onbewust naar de roze kleuren. Ik vind dat roze lippen mij een lieve zachte look geven, iets waar ik tijdens warme temperaturen van houdt. Mijn favoriet van bovenstaande vier lipsticks moet ‘Bohemian Rose van Yves Saint Laurent’ zijn. Dit omdat deze kleur een subtiele roze glans aan mijn lippen geeft. ‘Rosalies Diamonds van Catrice’ en ‘Fashionista van Essence’ zijn trouwens niet meer te koop.

Mijn andere drie favorieten zijn compleet andere kleuren. ‘Colour Bomb van Catrice’ is een koraal kleur die je zowel heel fel als subtiel kan dragen. ‘Gel van MAC’ is een gouden kleur die ik meestal heel licht aanbreng op mijn lippen. En dan is er nog de paarse kleur van Park Avenue. Misschien lijkt hij donker op de swatches maar in het echte leven is hij heel draagbaar. Als ik hieruit een favoriet moet kiezen dan ga ik voor ‘Colour Bomb van Catrice’. Ik heb hem nu al enkele weken en ik blijf maar verliefd worden op deze felle kleur.

Ziezo dit waren mijn favoriete lipsticks op dit moment. Welke is jou favoriet?

7 gedachtes over “Stash sneek peek: mijn 7 favoriete lipsticks

  1. Wauw 35 lipsticks :p
    Er zitten mooie kleuren tussen, colour bomb van Catrice heb ik ook. Dies leuk! maar je mag hem niet te dik smeren, of het is té. Kvind ze eigenlijk allemaal leuk. Behalve die van Mac. Die zou mij nooit staan, maar die staat jou waarschijnlijk wel super!

  2. Colour Bomb ziet er inderdaad heel mooi uit!
    Zelf heb ik niet zoveel lipsticks want ik doe het bijna nooit op..
    Ik lik dan heel de tijd aan mijn lippen enzo :p

Geef een reactie

