Essence eyeshadow: 54 Olive Garden

Als het op oogschaduw aankomt ga ik doorheen fases. De ene keer zweer ik bij felle kleuren, de andere keer draag ik enkel bruine tinten. Momenteel zit ik in mijn olijfgroene fase en toen ik ‘Olive Garden’ van Essence zag liggen was het meteen liefde op het eerste gezicht. Vandaag vertel ik jullie meer over mijn eerste Essence oogschaduw.

‘Olive Garden’ is een gouden olijfgroene kleur met gouden shimmer.

De Essence oogschaduws komen in een ronde plastieken verpakking die stevig sluit. In de oogschaduw zelf is een patroontje gedrukt. Voor minder dan twee euro vind ik deze verpakking meer dan dik in orde.

Tuurlijk gaat het niet om de verpakking maar om het product zelf. In het kruidvat werd ik al positief verrast door de pigmentatie en ook tijdens het opmaken kun je de kleur sterk opbouwen. De oogschaduw is relatief makkelijk aan te brengen en blijft met een goede oogschaduwbasis een volledige schooldag zitten. 

Droge swatch in het daglicht

Je snapt het al, het is nog steeds grote liefde tussen mij en ‘Olive Garden’. De oogschaduw is heel erg gepigmenteerd en brengt makkelijk aan. Een aanrader als je het mij vraagt!

Je kunt Essence mono eyeshadow vinden in het kruidvat voor 1,79 euro. De oogschaduws bevatten 2,5 gram.

12 gedachtes over “Essence eyeshadow: 54 Olive Garden

  1. Wauw, mooie oogschaduw om te zien! De glitters erin vind ik echt gorgeous. De fases zijn trouwens herkenbaar hoor, zowel donker als licht, fel of juist heel nude. Altijd leuk om te variëren. ^^

Geef een reactie

