Filmpje: Tag – 7 deadly sins of beauty

 

Youtube, ik heb het de laatste maanden zwaar verwaarloosd. Maar gisteren had ik zin om een filmpje op te nemen en ik heb voor de ‘7 deadly sins of beauty tag’ gekozen.
Op zijn zachts gezegd is dit filmpje een beetje chaotisch geworden maar dat steken we maar op de examenstress.

Veel kijkplezier zou ik zeggen en neem deze tag gerust over.

 

4 gedachtes over “Filmpje: Tag – 7 deadly sins of beauty

  1. Hij is niet zo chaotisch hoor, leuk filmpje om te zien! Lipglosses zijn soms echt.. terrible ja. xD Helemaal in de wind, maar als ze extreem erg plakken.. met je haar.. dat is zo vervelend.

  2. Leuk filmpje! Ja Naked palet begrijp ik helemaal. Ik heb het Naked2 palet en daarover twijfelde ik ook lang of ik die zou kopen, maar ik ben zo blij dat ik dat gedaan heb. En ook dat met die lipglossjes is herkenbaar. Die heb ik ook en gebruik ik niet veel, omdat ik ook liever lipstick gebruik.

Geef een reactie

