NOTD: Catrice – Pinky and the brain

Hoewel we midden juni zijn en dus normaal puffend en zwetend door het levend moeten gaan door de hoge temperaturen, loop ik momenteel rond in een dikke sweater en ga ik de deur niet uit zonder paraplu. Om toch een beetje het gevoel van zomer te krijgen kocht ik onlangs een felroze nagellak van Catrice met de superleuke naam ‘790 The Pinky And The Brain’. Dit lakje is naar mijn mening hoe een roze kleur moet zijn, lekker fel met een hoogglans zonder echt neon te zijn. Een kleur waar Barbie herself jaloers op zou zijn.

De lakjes van Catrice hebben mij de laatste tijd wat teleurgesteld. Mijn laatste lakjes waren heel erg dik waardoor het onmogelijk werd om mijn nagels netjes te lakken. Over ‘The Pinky And The Brain’ ben ik wel tevreden. De lak is niet overdreven dik waardoor je nagels na twee laagjes een mooi glad resultaat krijgen. Toch zijn er naar mijn mening drie laagjes nodig om de kleur echt tot zijn recht te laten komen. Ook is dit één van de eerste lakjes waarvan ik genoot van het dikke borsteltje die de nieuwe Catrice lakjes hebben. Met een goede topcoat blijven de lakjes van Catrice zo’n 3 à 4 dagen zitten zonder te chippen.

Swatches:

10 gedachtes over “NOTD: Catrice – Pinky and the brain

Geef een reactie

