Forever 21 summer wishlist

Het is moeilijk te geloven maar vandaag start mijn zomervakantie. De zomerkriebels komen dan ook stilletjesaan naar boven en omdat mijn zomergarderobe wel wat nieuwe kledingstukken kan gebruiken besloot ik even rond te neuzen op de webshop van Forever 21. Mijn winkelmandje zat al snel vol maar toen ik keek naar het totaalbedrag klikte ik de site snel weg. Omdat ik toch enkele leuke dingetjes zag heb ik even een summer wishlist opgesteld.

– Lace Circle Skirt: 21,75 euro
–  Dotted Mesh Trim Top: 14,95 euro
–  Essential Ruffled Trim Top: 12,75 euro
–  Essential Crepe Chiffon Skirt: 13,75 euro
–  Button Tab Cotton Shorts: 13,40 euro

Mijn favorieten zijn de short en de midi-rokken. Ik ben al langer op zoek naar dit soort model van rok maar jammergenoeg heb ik nog steeds geen model gevonden dat me flatteerd.  

7 gedachtes over “Forever 21 summer wishlist

  1. Ik vind het lichtroze topje wel mooi en het is niet duur. Ik denk dat ik toch eens deze winkel zal moeten binnenstappen.. enkel eens moeten zien waar een Forever 21 in de buurt is.

Geef een reactie

