Picture time #6

Een kijkje nemen in andermans leven, ik ben er gek op. Omdat ik weet dat jullie dit soort artikels ook heel erg leuk vinden en omdat er vanmorgen maar een klein artikel online kwam, heb ik vandaag een ‘picture time’ als extra artikeltje.

‘Olive Garden’, momenteel mijn favoriete oogschaduw – playing with make-up – mini all-stars van mijn metekindje – mijn hondje mocht niet mee gaan wandelen aan de zee, resultaat was dat ze met haar staart tussen haar poten voor het poortje stond te wachten – leren in het gras tussen de bloemen – matching nails – mama eend, papa eend en baby eendjes – kamer gezellig maken met geurkaarsjes – ik lipstickverslaving? neeh – nieuw nagellakje – cadeautje van mama: the hunger games – dan maak je outfit of day foto’s en zit er een kat alles rustig te bekijken – leren voor examen spraaktechnologie, harry potter boek voorlezen aan mijn laptop – mijn study maatje – dan staan opeens al je kinderknuffels in de slaapkamer van je metekindje – bloempje – leren… – mijn must have tijdens het studeren – schildpad houdt van het zonnetje – naar huis wandelen na laatste examen


5 gedachtes over “Picture time #6

Geef een reactie

