Look: coral inspired

Is het nog steeds in om te colour blocken? Geen idee, maar gisteren had ik er wel zin in. Ik trok mijn knalgele broek aan en besloot mijn vingers en lippen een koraalkleurtje te geven. Ik koos voor mijn favoriete lipstick op dit momenten besloot die heerlijke koraalrode kleur in mijn ooglook te gebruiken. Subtiel natuurlijk want eerlijk, oranje oogschaduw staat me voor geen meter. 

Mijn ooglook besloot ik rustig te houden met bruine kleuren. In mijn crease en onder mijn oog koos ik voor een lichtoranje/rode kleur. Iets helemaal anders dan ik gewend ben maar het resultaat is beter meegevallen dan verwacht. Misschien dat ik oranje oogschaduw wat meer in een ooglook moet gebruiken, subtiel vind ik het alvast goed meevallen.

Koraalrode lippen, ik hou ervan. Hoewel het best een felle kleur staat het lief en subtiel. 

En dan nog even een heel erg charmante full face foto. Hoewel ik zowel mijn lippen als ooglook leuk vind twijfel ik er toch over of ik de combinatie samen wel leuk vind. Vinden jullie het kunnen om de kleur lipstick in je ooglook terug te laten komen?

Gebruikte producten:
– Essence make up to match foundation – light
– 88 palette matte
– MAC oogschaduw – honey lust
– Essence Big Lashes volume Boost mascara
– Catrice zwart oogpotlood
– Catrice – colour bomb lipstick (LE)
– Essence long lasting lipgloss – 03 Candy bar

7 gedachtes over “Look: coral inspired

Geef een reactie

