At the moment: 25 juni 2012

De laatste keer dat mijn laptop open ging was zo’n drie dagen geleden. Op voorhand had ik al mijn artikelen netjes ingepland en ik was klaar om een weekend te genieten zonder internet op pc. Uhum althans dat was het plan want ik zag net dat gisteren en vandaag geen artikel verschenen is wegens verkeerd ingepland. Dat heet dan lomp zijn zeker?

Nuja het leek me wel leuk om nu even een persoonlijk ‘at the moment’ artikel te maken. Op youtube zijn heel wat van dat soort filmpjes te vinden en eigenlijk houdt het in dat je gewoon even verteld over wat je op dit moment bezig houdt. Nu ik dit typ heb ik er dus totaal geen idee dus over wat ik het zal hebben maar we zien wel.

Het voorbije weekend stond de stad waar ik woon in het teken van de rally. Eerlijk, auto’s en snel rijden zeggen me niets maar vriendjelief is geobserdeerd door auto’s, dus moest ik toch een bezoekje brengen aan de rally om het vriendje even te kunnen zien.

Uiteindelijk was het best indrukwekkend om het vriendje bezig te zien werken aan de auto’s van zijn teams en ik was nog verbaasder toen ik zowat omver werd gelopen door mannen die per se een goede foto wilden maken van de auto waar het vriendje aan het werken was. Gelukkig keken de mannen ook verbaasd toen ik hen opzij duwde om een kusje van het vriendje in ontvangst te nemen.

Niet dat ik nu zo’n grote rallyfan geworden ben maar ik heb me toch geamuseerd. En zeggen dat ik vroeger weigerde een voet in het rallypark te zetten.

Nu even naar vandaag, voor mij is het echt een rustdag geworden. Ik heb eens lang uitgeslapen en heb mijn kamer wat uitgemest. Na een maand wonen op mijn kamer was dat wel een beetje nodig. Komende maanden ga ik trouwens mijn kamer volledig onder handen nemen. Het ontwerp zit al in mijn hoofd, nu moet het alleen nog uitgevoerd worden. Ik kan nu al verklappen dat er heel wat DIY projecten aankomen. 

Het weer is vandaag trouwens bijzonder raar. Op het weerbericht werd heel wat zon beloofd maar bovenstaande foto is hoe het weer er echt uitziet. Geen zon te bespeuren maar wel heel erg donkere wolken. Niet mijn meest favoriete weertje. Al is het buiten wel warm genoeg om zonder jas rond te lopen. 

Daarnet ben ik even naar de bibliotheek geweest. Nu het vakantie is vind ik het heerlijk om in de veranda te zitten met een goed boek op mijn schoot. Zoals altijd heb ik enkele romans mee en sinds ik ontdekt heb dat films gratis zijn in de bibliotheek heb ik ook een paar klassiekers mee. Altijd leuk om tijdens een rustdagje te bekijken. De twee bovenste boekjes zijn trouwens twee voelboekjes voor mijn metekindje. Al vind ik ze ook plezant 🙂

Verder heb ik daarnet foto’s genomen voor komende artikels. Persoonlijk vind ik het nemen van de foto’s het leukste aan bloggen. Vooral als het zonnetje schijnt en ik buiten kan gaan zitten met mijn camera. Al was dat vandaag niet het geval.

Nu werk ik nog even verder aan mijn blog en vanavond ga ik voor de laatste keer een uurtje naar de zumba. Vanaf volgende week start ik terug met ‘start to run’. Vorig jaar heb ik dat ook geprobeerd maar toen kwam ik in ruzie met mijn looppartner waardoor ik weigerde om nog te gaan lopen. Best dom want na een paar weken was de ruzie met mijn zus opgelost maar kon ik niet meer mee met het start to run tempo. Nuja hoe zei men dat vroeger? Eigen schuld dikke bult?

Terwijl ik dit schrijf ligt mijn hondje trouwens lekker luid te snurken op mijn schoot. Het komt een oude dame en dat zie je ook wel aan de hoeveelheid dat ze slaapt. Maar gelukkig heeft ze nog af en toe haar energieke momenten.

Momenteel ben ik trouwens de schoenen voor mijn zus haar trouw aan het inlopen. Ze hebben een hak van ongeveer vijftien centimer (plateauzool van vijf centimeter inbegrepen) en het is dus heel erg wennen dat ik opeens aan de hoogste planken in de keuken kan. Gelukkig lopen ze heel erg makkelijk en zie ik er niet uit als een waggelende eend want eerlijk met stiletto’s kan ik geen tien stappen zetten zonder mijn enkel te verzwikken.

Volgens mij is dit één van mijn meest onzinvolle artikels die ik het voorbije jaar schreef maar ik weet dat jullie graag persoonlijke dingen lezen dus bij deze.

4 gedachtes over “At the moment: 25 juni 2012

  1. Ik vind het een leuk artikel geworden! Wauw, je hebt echt veel boeken opgehaald joh. :’) Maar je hebt gelijk, soms is het heerlijk om even te lezen. Helemaal in de vakantie, toch wel één van de dingen die ik dan ook doe. Good luck met je kamer! Ah, op dit moment ben ik ook weer bezig met die van mij. Hij moet echt even afgemaakt worden. :’)

  2. Ah lekker veel tekst, geweldig om zoiets te lezen! En die boeken? Wow, wow. Jij bent wat van plan! Héérlijk, zeg! In de vakantie ga ik ook maar eens een paar boeken openslaan. Verder nog veel succes met je kamer! Ik ben benieuwd hoe het gaat worden! 😀

Geef een reactie

