Outfit: Back to the old days

Soms heb ik zin om even te experimenteren met kleren. Meestal komt er dan een outfit uit die niet echt draagbaar is voor het echte leven. Zo’n dagje had ik onlangs. Ik koos mijn favoriete jurkje uit en ging voor de volledige vintage look, inclusief witte sokjes. Niet meteen een outfit waarmee ik door de winkelstraten zou slenteren. Maar wel leuk om even een paar outfit foto’s van te nemen. Let me know, wat vind jij van deze ‘back to the old days’ outfit?

jurkje – pimkie
sokjes – onbekend
schoenen – geleend uit zus haar kleerkast
oorbellen – zelfgemaakt
ring – SIX 

10 gedachtes over “Outfit: Back to the old days

Geef een reactie

