EOTD: Popping colour

Soms heb je van die dagen dat het leven niet helemaal loopt zoals je wilt. Gisteren kreeg ik mijn resultaten van de examens en jammer genoeg zijn deze niet zoals verwacht. Ik ga er niet te diep op in omdat de traantjes anders opnieuw zullen beginnen lopen maar ik zet nu al mijn hoop op de herexamens in augustus en september.

Om mezelf even op te vrolijken nam ik er mijn favoriete oogschaduwpalettes bij en na even spelen kwam ik tot dit resultaat. Lekker neutraal maar met een poppende kleur. Helemaal waar ik van houd.

Even ter info, vanavond is het vrijgezellenfeestje van mijn zusje waardoor mijn tijd naar de voorbereiding gaat, morgen komt het artikel dus iets later dan gewoonlijk online..

Gebruikte producten
Naked palette – Urban Decay
88 palette matte
Technic electrick palette
Essence get big lashes mascara – big curl
Yves Rocher – oogpotlood zwart
oogschaduwprimer – Urban Decay

 

7 gedachtes over “EOTD: Popping colour

  1. Wat jammer dat de uitslag van je examens tegenvielen! Ik wens je heel veel succes met de herexamens, je gaat ze vast halen! Mooie look heb je gemaakt, leuk gedaan met al die verschillende kleuren 😀

  2. Supergave, lekker knallende ooglook! Ik vind de kleuren mooi in elkaar overlopen en ze zijn toch ook nog goed apart te zien. Geeft me inspiratie, thanks!

Geef een reactie

