my favorites – juni 2012

Juni is weeral voorbij dus het is weer tijd om mijn favoriete producten van de voorbije maand aan jullie te tonen. Voor mij is juni echt voorbij gevlogen, misschien omdat juni voor mij in het teken stond van studeren en examens. Veel tijd om nieuwe producten te ontdekken had ik niet maar gelukkig heb ik een hele hoop make-up die ik herontdekt heb. De meeste van mijn favoriete producten zijn budget producten van Essence en Catrice. Het beste bewijs dat je niet veel geld hoeft uit te geven om goede producten te kunnen kopen. Op naar mijn favorieten..


1. Essence – my skin tinted moisturize
2.Essence – ‘mono oogschaduw’ olive garde
3.
Essence – get big! Lashes volume curl mascara
4. E
ssence –  Colour & Go nagellak  ‘C’est la vie’ en ‘Absolutely blue’

1. Catrice  – velvet matt lip colour ‘Colour Bomb’ en ‘Get the nudes paper!’
2. Catrice – skin finish compact powder
3. NYX  colour wheel – Rose Glow

1. Technic electric beauty palette
2. Kruidvat body butter – cranberry & pomegranate
3. Yves Rocher – Pur désir de Pivoine

 Q: Wat zijn jullie favoriete producten van de voorbije maand?

8 gedachtes over “my favorites – juni 2012

  1. Mooie favorieten, vooral de gekleurde palette, wat ziet dat er toch altijd vrolijk uit op de foto! Prachtige lipsticks van Catrice ook, hun hebben echt mooie kleuren in het assortiment. 🙂

Geef een reactie

