NOTD: Hunkemöller nailpolish – 03 Purple

Gisteren startte ik met mijn vakantiejob als poetsvrouw in een rusthuis. Dat rusthuis is midden in het centrum van Ieper gelegen en aangezien de winkels vol hangen met koopjes kon ik niet weerstaan om na mijn werk even binnen te gaan in de Hunkemöller. Daar ontdekte ik dat de beautylijn eindelijk verkocht wordt en nog leuker werd het toen ik zag dat één van de lakjes in solden was. 

De Hunkemöller kwam enkele maanden terug met een beautylijn op de markt, hierin zaten onder andere enkele nagellakjes. De kleur die ik kocht kreeg de naam ‘Purple’. Heel erg origineel, uhum, aangezien de nagellak een dieppaarse kleur is. 

‘Purple’ is geen erg spannende kleur maar wel een mooie donkerpaarse kleur met een glanzende finish. Dit soort kleuren vind ik heel erg mooi staan voor een chiquere gelegenheid. 

Over de kwaliteit van de nagellak weet ik niet goed wat ik ervan vind. De lak dekt pas na drie à vier laagjes en droogt in strepen uit. Niet echt positief dus. Vooral omdat de prijs dubbel zo hoog ligt als bijvoorbeeld een lakje van Catrice. Jammer, want ik had wel hoge verwachtingen door de schattige verpakking.

Mijn eindconclusie is dat dit een schattig nagellakje is maar verwacht geen supergoede kwaliteit. Een mooie kleur waar ik naar zal grijpen als ik naar een feestje moet. 

De nagellakjes van de Hunkermöller is te koop in de Hunkermöller filialen en kost 4,99 euro per stuk. Momenteel is dit lakje in solden voor 2,50 euro. 

5 gedachtes over “NOTD: Hunkemöller nailpolish – 03 Purple

  1. Ah, jammer dat het geen musthave voor je is! Ik vind het wel een prachtige lak, toevallig heb ik ook twee nagellakken van de Hunkemöller, een rode en een bruine nude variant, gorgeous om te zien, dekken wel na drie laagjes. 🙂

Geef een reactie

