Whats on my wishlist?

Momenteel zit ik in een soort van no-buy. Ik heb genoeg geld op mijn bankrekening staan om eens lekker gek te gaan in de winkels maar omdat mijn zus heel binnenkort trouwt spaar ik dat geld voor haar cadeautje. Gelukkig kan ik mij ook heel erg amuseren met rondneuzen op webshops. Ik bestel dan wel niets maar ik heb ondertussen al enkele lijstjes van producten waar ik na de trouw naar op zoek ga. Vandaag een naar mijn mening bescheiden wishlist..

1. Forever 21 – 10,99 euro
2. Urban Decay – 17,50 euro
3. Essence – 3,49 euro
4. Sleek – 7,95 euro
5. Forever 21 – 9,99 euro
6. Forever 21 – 6,99 euro 

Q: Wat staat er op jullie wishlist?

6 gedachtes over “Whats on my wishlist?

  1. Prachtige wishlist girl! Ik vind de Sleek palette ook zeker wishlistwaardig, haha! Het zesde shirt van Forever 21 is ook echt gorgeous, vind hem er gaaf uit zien. 🙂 Zelf wil ik ook echt zoveel hebben.. terrible. Het liefst nog van het merk van Kat Von D. 🙂

  2. Geweldige wishlist! De mijne stapelt zo op, al geef ik dat liever niet toe, haha! Eerst nog wachten op mijn baantje die ik nu eh over 19 daagjes krijg. Ik ben aan het aftellen, haha. Dan kan ik absoluut weer wat meer kopen, waar ik heel blij mee ben. En een sleek palette, dat staat altijd op mijn wishlist. Super om te zien! 😀

Geef een reactie

