Favorites things in my room

Een tijdje terug vertelde ik jullie over mijn kameropruimproject. Ondertussen is het grootste deel van mijn kamer uitgemest en enkel grote vuilzak staat nog te wachten om weggegooid te worden. Voor het volgende project, namelijk mijn kamer schilderen, is het   nog even wachten. Maar ik heb nu wel al enkele plekjes in mijn kamer waar ik helemaal dol op ben. Inderdaad, vandaag toon ik jullie mijn favoriete dingen uit mijn slaapkamer.

Kaarsen, I love them! Ik vind het dan ook heerlijk om ze in groepjes rond te zetten en ’s avonds aan te steken. Deze staan op mijn commode en ik vind die geuren echt lekker samen. Maakt de boel ook meteen een stukje gezelliger.

Mijn trots van mijn slaapkamer, namelijk mijn make-up hoekje. Ik kocht dit kastje vorig jaar in de Ikea en ik bewaar er nog steeds al mijn make-up in. 

Mijn andere grote verslaving, naast make-up zijn boeken. Ik heb er ondertussen al een groot aantal in mijn bezit en aangezien ik geen boekenkast heb was het een nachtmerrie om mijn boeken netjes op te bergen. Momenteel berg ik mijn boeken op in deze boekentoren op mijn nachttafeltje. Leuk om boeken her te ontdekken. Het doosje met hartjes bovenop de stapel boeken zit trouwens helemaal vol met parfumstaaltjes.

Nog zoiets dat ik moeilijk vind om op te bergen, nagellak. Ik kocht dit kastje zo’n jaar geleden en het zit ondertussen zo propvol dat ik moet beginnen stapelen. Tips hoe jullie je nagellak opbergen zijn altijd welkom..

Voor mijn verjaardag kreeg ik van mama dit hoedje van Nikki Vankets cadeau en ik ben er nog steeds gek op. Nu het zomer wordt is het niet meteen een kledingstuk die ik vaak draag maar ik heb hem aan mijn spiegel opgehangen zodat ik er elke dag van genieten.

En als laatste favoriete plekje in mijn kamer heb ik mijn sieradenhoekje. Ik kreeg lang geleden dit houten kistje van mijn oma cadeau en ik vind het perfect om mijn kettingen in op te bergen. Geeft meteen zo’n oud vintage gevoel waar ik dol op ben. 

Q: Wat zijn jullie favoriete items uit jullie kamer?

3 gedachtes over “Favorites things in my room

  1. Wat een leuk artikel zeg, vind het ook gaaf hoe je de boeken hebt opgestapeld! Niet kaarsrecht, maar zo nonchalant, leuk om te zien. 😀 En je nagellakstash.. LOVE IT! Mijn favoriete dingen in mijn kamer zijn toch wel of nouja dingen.. mijn inloopkast. Ben er nog steeds zo blij mee!

Geef een reactie

