Picture time #7

Zo eens om de zoveel tijd laat ik jullie een kijkje nemen in mijn leven. Normaal plaats ik dit soort artikels pas aan het einde van de maand online maar omdat ik de voorbije weken heel wat foto’s genomen heb besloot ik om er deze maand twee delen van te maken. Vandaag dus deel 1 van mijn pictures of juli 2012..

Lekker tussendoortje, kersen en aardbeien – dreigende onweerswolken, even later brak
trouwens een hevig onweer los – ready for a latina party – lekker ijsje –
tijdens het opruimen van mijn kamer vond ik deze foto van mijn hond in haar jongere
jaren terug – kleuren kiezen voor mijn nieuwe kamer – het resultaat van de grote kuis
in mijn kleerkast – werken voor mijn blogje – dit lakje kocht ik gisteren voor 50 cent,
pretty – Emile en Metie, jep zo noemt mijn metekindje mij – klaar om te gaan slapen –
outfitje of the day – mooi bloempje in de tuin – mijn favoriete nagellakcombinatie –
samen met het vriendje terugkeren naar huis na avondje uit, de lichten gaven
onverwachts een leuk effect
 

Nog even een update van mijn camera: omdat mijn camera nog steeds niet wou werken besloot ik om te doen wat ik vond op google, namelijk met mijn lens slaan op de tafel. Geloof het of niet maar na mijn eerste slag ging de lens gewoon terug naar binnen en momenteel werkt hij terug perfect (*hout vasthouden*)

4 gedachtes over “Picture time #7

  1. Wauw, daredevil! Ik zou dat nooit hebben gedurfd om dat met de camera te doen, amazingggg! Hij doet het weer, jaaaaj! Stiekem houd ik mijn vingers wel gekruist hoor. :p Leuke foto’s heb je gemaakt, mooie kleuren ook voor je nieuwe room, I like!

Geef een reactie

