Look: give me some colour please..

Kort gezegd hou ik van kleur, het liefst allerlei kleuren samen. Met die gedachte in mijn achterhoofd begon ik aan een ooglook met blauw, paars, olijfgroen en roze. Niet meteen kleuren die ik aan elkaar zou linken maar wauw wat staan ze leuk samen. Bij deze stel ik jullie voor aan mijn knallende ooglook.

Bij mijn vorige ooglook zei een meisje dat ze het jammer vond dat er geen foto van mijn volledige make-up bijzat , dus bij deze..

Q: Wat vinden jullie van dit soort knallende ooglooks?

9 gedachtes over “Look: give me some colour please..

  1. Wauw, dit vind ik wel de mooiste look die je tot nu toe hebt gemaakt girl! Ik vind de combinatie echt om van te houden, maar ook de pigmentatie van de oogschaduws, incredible om te zien. šŸ™‚ Amazing job!

  2. Pingback: Eye of the day: Nude Yellow | jlovesbeauty

Geef een reactie

