Notd: my sisters wedding inspired

Het aftellen kan beginnen, nog zes dagen en mijn zus treed in het huwelijksbootje. Mijn outfit voor zaterdag is sinds vrijdag volledig klaar en omdat ik me wat verveelde besloot ik om even met mijn nagels aan de slag te gaan. Ik ben gegaan voor een simpele neutrale look want ik wil iets dat binnen tien jaar nog steeds ‘mooi’ is. Om het toch iets ‘spannender’ te maken heb ik op mijn ringvinger een bloempje gestempeld. 

Laat me zeker weten wat jullie ervan vinden. 

Gebruikte nagellakjes
Essence colour & go – cotton candy
Essence – 05 – Team Nude (LE)
Konad stempelset 

 

6 gedachtes over “Notd: my sisters wedding inspired

Geef een reactie

