My 5 favorite Summer nailpolishes

Hoewel we er niet veel van merken is de zomer al een tijdje in het land. De zomer is voor mij het ideale moment om kleren te dragen in vrolijke kleurtjes en natuurlijk om mijn nagels van een zomers kleurtje te voorzien. Om jullie wat inspiratie te geven toon ik jullie vandaag de 5 lakjes waar ik de voorbije weken naar gegrepen heb. Toevallig zijn dit allemaal lakjes van Essence, moet ik nog zeggen wat mijn favoriete budget merk is?

Dit lakje vond ik in de uitverkoopbakken van het kruidvat, ik nam het vooral mee omdat het maar 50 cent was maar eenmaal thuis werd ik aangenaam verrast door de poederroze basiskleur. Het perfecte kleurtje voor bij een kleurrijke outfit of om te gaan werken want dit soort kleurtjes staan zowel fris als klassevol. Dit lakje kreeg trouwens de naam ’05 Team Nude’ en komt uit de Limited Edition ‘Season of Extremes’.

Het tweede lakje is er eentje uit een heel erg oude limited edition van Essence. Namelijk uit de ‘I love Berlin’ collectie van januari 2010. Toch vind ik dit roze kleurtje perfect voor de zomer en krijg ik nog steeds complimentjes als ik dit lakje draag. Dit lakje heet trouwens ’01 Love this city’.

Blauw is een kleurtje waar ik altijd vrolijk van wordt. Geen wonder dus dat ’97 Absolutely blue’ in mijn favoriete zomerlakjes zit. Dit is een vrolijk pastelblauw kleurtje dat je outfit meteen dat vrolijke tintje geeft. Dit lakje is trouwens nog steeds te koop in het kruidvat, een aanraadertje als je het mij vraagt!

Nog zo’n oud lakje uit een Limited editie van jaren geleden. ’02 Lilac Forever’ komt uit de ‘Crazy about colour Limited edition’ en is een kleur die ik nog heel vaak draag. Het is zo’n echte lila kleur die me doet denken aan lavendel. Heel erg mooi en uniek kleurtje.

Als laatste lakje heb ik de kleur ’79 Viva la green’, een prachtige pastel groene kleur waar ik helemaal verliefd op ben. Stiekem is dit mijn favoriete lakje uit mijn gehele stash want dit kleurtje heb ik nog niet vaak voorbij zien komen. Love it!!

Q: Let me know, wat is jou favoriete zomer lakje?

7 gedachtes over “My 5 favorite Summer nailpolishes

Geef een reactie

