Look: oh so special

Toen ik onlangs mijn make-up kastje uitruimde zag ik dat er een palette was die ik onbewust altijd liet liggen. Zonde want het palette waar ik het over heb is het ‘Oh so special palette’ van Sleek. ‘Oh so special’ is een palette waar je zowel neutrale als iets donkere looks mee kan maken. Ik besloot om voor beide te kiezen en zowel de lichtere subtiele kleuren als de donkere kleuren in één look te mengen. Het is dan ook een soort combinatie geworden van roze, paars en bruin. 

Voor meer foto’s klik op lees verder.

Omdat de look best donker geworden is vond ik het wel leuk om even gek te doen en voor fushiarode lippen te gaan. Niet meteen een look voor overdag maar voor op de foto best leuk. 

Gebruikte producten
Essence – My skin tinted moisturizer
Catrice – Skin Finish Compact Powder
Sleek – Oh So Special divine palette
Essence – oogpotlook kleur Teddy
Sephora – Color flip book (blush)
Sephora – Color flip book (lipgloss)
Park Avenue – lipstick kleur 11

4 gedachtes over “Look: oh so special

  1. Wat leuk dat je nu weer wat met dit palette doet, want hij is echt tof! Je hebt er ook een leuke look mee gemaakt, precies iets wat ik ook heb gemaakt, hihi! Leuk om te zien! 😀

Geef een reactie

