NYC Liquid lipshine: 575 Brighton Beach Peach & 578 Bowery Blush

NYC is een make-up merk waar ik nooit naar toe getrokken word als ik in het Kruidvat rondwandel, maar onlangs werd mijn interesse toch gewekt toen ik zag dat er een actie liep waarbij je twee NYC lipglossjes/nagellakjes kon kopen voor 3 euro. Omdat ik al heel wat nagellakjes heb besloot ik om twee lipglossjes te kopen in de kleuren ‘Brighton Beach Peach’ en ‘Bowery Blush’.

De lipglosses die ik kocht komen uit de ‘Liquid Lipshine’ lijn en komen in een lange plastieken huls waarin 7,2 ml product zit. De verpakking is strak en is best mooi voor zijn goedkope prijs. Fijn is ook dat de lipgloss een sponsappliquater heeft om de lipgloss netjes op je lippen aan te brengen. Dit vind ik persoonlijk beter werken dan lipglossjes met een duwsysteem.

De eerste kleur die ik kocht heet ‘Brighton Beach Peach’ en is een peach kleurtje met een bom glitters. Eenmaal op mijn lippen is van de perzikkleur niet veel meer te merken en is de gloss doorzichtig en zijn vooral de glitters te zien. Een heel subtiele kleur die bij elke ooglook staat. 

De tweede kleur kreeg de naam ‘Bowery Blush’ en is een lichtrode/roze lipgloss met glitters. Deze kleur is prachtig om in de verpakking te zien omdat de glitters allerlei kleuren afgeven. Op de lippen geeft de gloss een lichtroze kleur af met glitters. Toch is ook dit een subtiele kleur.

Ik ben blij verrast door de liquid lipshine lipglosses van NYC. Hoewel er op de verpakking staat dat ze non sticky zijn plakken ze toch wel een beetje maar het stoort niet. De lipgloss overleeft wel een drankje. Maar zoals bij alle andere lipglosses is bijwerken na een uurtje wel noodzakelijk. Leuk plus puntje is dat de lipglosses ruiken naar caramel, dit is heel persoonlijk maar ik hou van dit soort geuren voor mijn lipglosses/lipsticks.

De liquid lipshine lipglosses van NYC zijn te koop in de kruidvat filialen en kosten 3,99 euro per stuk.

6 gedachtes over “NYC Liquid lipshine: 575 Brighton Beach Peach & 578 Bowery Blush

  1. Pingback: My favorites – July 2012 | jlovesbeauty

Geef een reactie

