At the moment 16 juli 2012

Allereerst sorry dat er het voorbije weekend geen artikels online kwamen, maar vorige zaterdag trouwde mijn zusje en het weekend werd nog drukker dan verwacht. Geen tijd dus voor mijn blogje, maar vandaag maak ik dit goed met een flinke update van vorig weekend.

Hoewel mijn zusje en haar vriend al acht jaar samen zijn trouwden ze beiden van thuis uit. Hierdoor werd ons huis versierd met een rode loper, kaarsjes, bloemen en pareltjes. Mijn favoriete decoratiestuk was een grote rond vaas met een bloemenkrans waarin vier vissen rondzwommen. Ik ben nog steeds namen voor de visjes aan het zoeken want wat zijn ze schattig!

Ik liet het al eens in een vorige ‘at the moment’ artikel vallen, voor de trouw kocht ik schoenen van zo’n 15 centimer hoog. Je kunt niet geloven hoe hard ik verlangde om hierover een fotootje te plaatsen want wauw want vind ik ze mooi! Ze zitten trouwens heel erg makkelijk door de brede hiel en de plateauzool. Best raar om opeens even groot te zijn als het vriendje en niet op mijn tenen hoeven te staan wanneer ik hem een kusje wou geven. Jaja, dit soort schoenen smaakt naar meer.. 

Verder was mijn outfit heel eenvoudig, ik droeg een simpel groen kleedje met simpele assecoires. Ik ben vooral verliefd op de ketting die ik van mjin mama kreeg als aandenken aan mijn zusje haar trouw. Ik wist trouwens niet dat goud en zilver best leuk zijn om samen te combineren. 

Vorige week toonde ik jullie een nail-art die ik voor de trouw in gedachten had, tot ik vrijdagmiddag een nagellakje van OPI spotte die perfect bij mijn kleedje pastte. Bye Bye aan mijn nailart en hello naar mijn nieuwe OPI lakje. Morgen komt trouwens hierover een artikel online.

En natuurlijk kan een foto van de stralende bruid niet ontbreken, het andere meisje op de foto is trouwens mijn oudste zus die er ook stralend uitzag. Zusje als je dit leest, ‘bedankt voor het spetterende feest en geniet nu maar van jullie leven samen.’

En om af te sluiten heb ik nog een foto van mijn hondje die perfect toont hoe intensief het voorbije weekend was.. Vanaf morgen komt er trouwens terug elke dag een artikel online.


4 gedachtes over “At the moment 16 juli 2012

  1. Oh my god, wat zag je zus er trouwens gorgeous uit! Ik vind het boeket wat ze vasthoudt ook echt stunning om te zien. Het hele plaatje maakt het helemaal compleet, amazing! Jij zag er ook echt leuk uit, de ketting erbij, dat maakt het toch even specialer! ^^

Geef een reactie

