OPI – upfront and personal

Ongeveer een jaar geleden kocht ik mijn eerste OPI lakje, fier als een gieter was ik toen ik met mijn zakje in de hand uit de Sephora liep. Ondertussen is mijn verzameling OPI al uitgebreid want sinds vorige week staan er drie flesjes OPI in mijn nagellakstash te blinken.

Mijn nieuwste aanwinst heet ‘Upfront en personal’ en is een heel erg sheer lakje met een beige onderkleur en een bom vol glitters. In de zon krijgen mijn nagels zelf een zilveren kleur door de vele fijne glitters, echt een prachtig lakje. Enig minpuntje is dat je zo’n drie laagjes nodig hebt voordat de kleur echt overkomt, al vind ik een fijn laagje glitters ook wel iets hebben. 

Upfront en personal bleef zo’n vier dagen op mijn nagels zonder chippen en door het brede borsteltje van de OPI lakjes gaat het lakken bijzonder makkelijk. 

OPI lakjes zijn oa. te koop in planet parfum en kosten 13,95 euro per stuk. 

10 gedachtes over “OPI – upfront and personal

  1. Oh my god, it’s so pretty! Ik vind de shimmers erin echt geweldig. 🙂 Zelf ben ik niet zo van de sheerlakken, maar hier neem ik dat op de koop toe hoor, de glitters doen mij gewoon de das om!

  2. Geweldige kleurtje! Vooral de vele glitters erin, yey! Hij lijkt een beetje op mijn Gosh nagellakje, trouwens. Misschien dupe? Maar dat denk ik vaker & is het niet zo, haha. Tof lakje van OPI is het !:D

  3. Pingback: My favorites – July 2012 | jlovesbeauty

Geef een reactie

