Look: Neon, it is

Als je naar het straatbeeld kijkt zie je mensen allerlei kleuren combineren in hun outfit. Dat heeft me inspiratie gegeven om met knallende kleuren aan de slag te gaan en een neon ooglook te maken. Ik koos voor een groene eyeliner en oranje/roze oogschaduw en onder mijn oog kwam een blauwe lijn. Niet meteen een rustige ooglook dus. Voor meer foto’s klik op lees verder.

Gebruikte producten

88 palette – Matte
Essence get big lashes mascara – big curl
oogschaduwprimer – Urban Decay
Essence oogschaduw – mother earth is watching you

* En toen mijn look af was en de foto’s gemaakt waren sloeg het noodlot toe.. Mijn geliefde 88 palette bleef hangen en viel van de kast af. Gelukkig sneuvelden er geen oogschaduw maar mijn palette zelf werd goed toegetakeld, de sluiting is in duizend stukjes waardoor het onmogelijk is om mijn palette goed te sluiten, snik snik 😦

12 gedachtes over “Look: Neon, it is

  1. Helemaal kleurrijk, yeahh – that makes me happy! Mag nu wel weer komen, aangezien de zomer er waarschijnlijk volgende week aan komt! Een mooie look heb je gemaakt! 😀

  2. Woo, lekker opvallend!
    Wel superzonde van je palette… Wel goede reden om een nieuwcadeautje voor jezelf te kopen! *nieuw palette :)))
    xx

  3. Pingback: Eye of the day: Nude Yellow | jlovesbeauty

Geef een reactie

