Forever 21: Sale wishlist

Aangezien ik nog een week werk als poetsvrouw in het rusthuis in de buurt als vakantiejob schreef ik op voorhand netjes al mijn artikelen voor de komende weken. Dit omdat ik heel vroeg begin te werken en ’s avonds nog wat studeer voor de komende herexamens. Maar je hebt het al gemerkt, de voorbije dagen kwamen er geen artikels online. Dit omdat ik al mijn artikelen ingepland heb in de maand augustus, uhum even van maand vergist dus. In mijn dialect zouden ze zeggen, maar gij zijt eigenlijk ook maar nen kieken wih!  

Nuja even terug naar het artikel van vandaag want misschien heb je het ook al gemerkt. Het zijn terug solden in de webshop van Forever 21. Momenteel is het zelf één kopen, één gratis. Aangezien mijn zus met de betaalkaart op reis is moet ik nog even wachten om mijn bestelling te plaatsen maar voor nu heb ik al mijn favoriete spulletjes in een winkelmandje gepropt. En ja hoor, je raad het al. Daarvan heb ik voor jullie een collage gemaakt..

 

Truitje met polkadots – 5,99 euro
Streepjesshort – 7,99 euro
Bloemetjes shirt – 7,99 euro
Bloemetjes blouse – 9,99 euro
Blauwe blouse – 7,99 euro
Roze pumps – 10,99 euro
Oranje blouse – 10,99 euro
Lime truitje – 9,99 euro

www.forever21.com

2 gedachtes over “Forever 21: Sale wishlist

Geef een reactie

