Picture time #8

Enkele weken terug liet ik jullie al een kijkje nemen in mijn leven. Ik heb echter heel wat dingen gedaan in de andere helft van juli en dus is het tijd voor deel 2 van picture time – juli 2012 editie..

Tijdens het mooie weer van de voorbije dagen genoot mijn hond van de zon – samen met het vriendje op mijn zus haar trouw – even de schildpad laten genieten van een wandeling in het gras – cadeautje van mijn zus – villa vanthilt in Ieper – eerste zonnestralen betekent kleurrijke broek – mama en haar drie dochters – vers fruitsap maken – outfit of the day – samen met vriendje aan de zee – kleurrijk nagellakje op mijn tenen – mijn mini-collectie O.P.I. lakjes – mijn zus haar hond zat kwijlend voor de barbeque te wachten op een stukje vlees – fotohoekje in mijn kamer – tijdens een avondwandeling werd ik door een raar klein zwart beestje gebeten, nu loop ik rond met een grote rode vlek op mijn arm – favoriete liedje op dit moment – fleurig bloempje – aankoopjes uit de soldenbak van het kruidvat

4 gedachtes over “Picture time #8

Geef een reactie

