NOTD: Essence – just can’t get enough

Vorige november/december kwam Essence met een heel erg leuke Limited edition waarin er enkele prachtige topcoat nagellakjes zaten. Er was enkel één klein probleem want de LE ‘RE-MIX your style’ kwam niet uit in België en Nederland. Toch kon ik vorige week zo’n prachtige topcoat bemachtigen want de hele LE lag in de uitverkoopbakken van het Kruidvat. Het wordt dus even zoeken om dit lakje nog te vinden maar voor degenen die hem nog zouden spotten neem hem maar zeker mee naar huis want hij is in één woord.. Prachtig!!

Ik ga niet veel over dit lakje schrijven aangezien hij niet meer te koop is maar ik wou jullie de foto’s van ‘Just can’t get enough’ niet onthouden. Mag ik trouwens even vermelden dat de naam van dit lakje superleuk gekozen is want ja hoor, I just can’t get enough van deze holografische topcoat.

Zoals je ziet dekt deze top coat goed voor een lakje die normaal over een ander lakje heen moet worden gedragen. Door zijn lichtroze onderkleur en de miljoenen kleine glitters is ‘Just can’t get enough’ ook op zijn eentje gedragen worden.

Maar mijn persoonlijke voorkeur gaat wanneer ik ‘Just can’t get enough’ over een lichte nagellak draag. Hieronder zie je hoe ik ‘LE: Team Nude’ en ‘Just can’t get enough’ gecombineerd heb. Een nude nagellak combinatie die door de glitters toch speciaal is.

Tuurlijk kon ik het niet laten om ‘Just can’t get enough’ over een donker nagellakje heen te proberen. Ik koos voor een donkerpaarse kleur van de Hunkermüller die de naam ‘Purple’ kreeg. Door de vele kleine paarse glitters in ‘Just can’t get enough’ is dit de ideale combinatie. 

Voor 1,79 euro kon ik dit prachtige lakje kopen. Ik ben trouwens nog steeds verbaasd dat dit lakje van Essence is want eerlijk, hij behoort zeker tot één van mijn favoriete nagellakjes.

5 gedachtes over “NOTD: Essence – just can’t get enough

  1. Pingback: My favorites – July 2012 | jlovesbeauty

Geef een reactie

