Whats on my way… Forever 21 bestelling

 

Het leek er even op dat de solden vervloekt waren voor mij want hoewel ik heel wat winkeltjes doorzocht heb kwam ik steeds terug met lege handen thuis. Toen ik thuiskwam van werken zei mijn mama opeens dat ik wel een bestelling op Forever 21 mocht doen en even later zat mijn winkelmandje vol. Ik kocht een t-shirtje met speciale mouwtjes, een topje met bloemenprint, een topje in kant en 2 blousjes. Leuk, leuk want dit maakt mijn sombere soldenperiode helemaal goed!

1. 6,99 euro
2. 7,99 euro
3. 5,99 euro
4. 10,99 euro
5. 5,99 euro

Hoeveel ik echt voor deze bestelling betaalde? Wel aangezien er een actie liep op het soldenhoekje waarbij er één kopen, één gratis was betaalde ik met verzendingskosten inclusief zo’n kleine 32 euro. Inderdaad dit is de reden waarom ik zo gek ben op de Forever 21. Nu is het wachten op mijn bestelling, maar af te gaan op mijn vorige Forever 21 bestellingen komt deze morgen of overmorgen al binnen.

www.forever21.com

6 gedachtes over “Whats on my way… Forever 21 bestelling

  1. Pingback: Shoplog: Forever 21, C&A en Veritas | jlovesbeauty

Geef een reactie

