Ik ga op reis en ik neem mee.. Weekend editie

Als jullie dit lezen lig ik  in mijn ligzetel op het strand te genieten van het (hopelijke) zalige zonnetje, zand en water. Inderdaad ik trek voor enkele dagen naar de Belgische kust. Terwijl ik dit typ staat mijn valies klaar om in de auto gezet te worden en dus lijkt dit me het ideale moment om jullie even te tonen wat er allemaal in mijn tas zit, althans op beautygebied dan.

Laten we beginnen bij iets wat ik essentieel vind om mee te hebben naar zee, douchegels. Bij mij thuis hebben we enkel een douche en dus is het altijd feest wanneer ik in bad kan. Hiervoor neem ik veel schuim en lekker ruikende geurtjes mee zodat ik heel lang in mijn bad kan blijven liggen. Op de foto zie je trouwens een deo van fa, 2 douchegels en een bodylotion van The Body Shop.

Gezichtsproducten neem ik zo weinig mogelijk mee op reis, gewoon omdat ik dan geen kilo’s make-up op mijn gezicht wil smeren. Ik neem dus enkel het noodzakelijke mee zoals een tinted moisturizer van Essence, een coverstick (ook van Essence) en een compact powder van Catrice. Die dingen geven me een stralend huidje perfect om op strand te paraderen.

Als het op oogschaduw aankomt neem ik enkel ‘Honey Lust’ van MAC en mijn Naked Palette van Urban Decay mee. Die kleuren zijn perfect om verschillende looks mee te maken, al gelang wat mijn stemming is. Verder neem ik twee mascara’s mee (beiden van Essence) en een zwart en bruin ooglook. Je ziet het al, op reis ga ik het liefst voor de nude looks.

En nu wordt het even zielig voor de blushes want ik neem enkel mijn ‘color wheel’ mee van NYC. Dit roze kleurtje geeft mijn gezicht een lichtroze glans en staat prachtig bij een nude look. 

Als laatste neem ik 4 lippenstiften mee. Zowel felle kleuren als Colour Bomb van Catrice, als niet zo felle kleuren als Bohemian Rose van Yves Saint Laurent. Dit zodat ik de perfecte kleur voor op mijn lippen heb bij elke stemming die ik die dag heb.

Zoals je ziet neem ik best veel mee op reis, vooral omdat het maar om enkele dagen gaat. Maar eerlijk, ik neem liever veel te veel mee dan op de bestemming te merken dat mijn favoriete lippenstift thuis ligt. Ik gebruik dus maar de helft van de make-up maar je weet nooit dat ik eens zin heb om me goed op te maken.

Q: Neem jij ook veel te veel make-up mee op reis?

2 gedachtes over “Ik ga op reis en ik neem mee.. Weekend editie

  1. Slim van je om de Naked palette mee te nemen, die is groot met veel geweldige oogschaduws, zodat je genoeg keus hebt als je ineens van gedachte veranderd. Mooie producten neem je mee, zelf doe ik dat ook hoor! Neem gewoon mijn dagelijkse make-up mee, zowel op vakantie als thuis maak ik mij fullface op. ^^

Geef een reactie

