Notd: L’oreal – spicy orange

Ik had ze al langer in het oog, de nieuwe nagellakjes van l’oreal. Maar omdat de portefeuille van een beautyverslaafde studente meer leeg dan vol is kocht ik er nooit eentje. Maar alsof mijn zus mijn gedachten kon lezen gaf ze me vorige week zomaar een pittig oranje nagellakje cadeau. Nadat ik de kleur een hele week op mijn nagels gedragen heb vond ik het wel tijd worden voor een Notd.

Als het op het flesje aankomt ben ik niet zo’n fan van de verpakking. Het gouden dopje oogt wel chique maar echt jong vind ik dit flesje niet. Het doet me eerder denken aan een oudere doelgroep. Maar eens we verder kijken dan de verpakking kan ik enkel positief zijn. Het lakje bevat een breed borsteltje waardoor het lakken heel erg vlot gaat. Ook dekt het lakje al na 1 laagje en alsof dat nog niet genoeg is zijn je nagels in 1,2,3 droog. Beweerde ik vroeger dat de nagellakjes van O.P.I. de beste waren wel dan zweer ik nu bij deze L’oreal flesjes. Dat zegt volgens mij wel genoeg!

Mijn zus koos de kleur ‘Spicy Orange’ voor me uit. Dit is een rood/oranje kleur die inderdaad heel erg pittig is door zijn glans. Een ideale zomerkleur die toch net iets specialer is dan gewone rode nagels. Op naar de swatches.

L’oreal is te koop in het kruidvat en voor een flesje nagellak betaal je zo’n 5,99 euro. Verkrijgbaar in 42 verschillende tinten.

5 gedachtes over “Notd: L’oreal – spicy orange

  1. Nah, mijn reactie is volgens mij niet goed aangekomen! Nog een keer dan, hiihi. Echt een ontzettend mooi lakje en wat lief dat je hem van je zus heb gekregen! Ik ben ook echt onwijs fan van L’oreal en het wordt steeds meer. Misschien een leuk tipje voor je. Bij de DA drogisterij en dit soort winkels zijn ze de laatste tijd vaak voor 50% korting! Moet je eens kijken, misschien zijn er nog wat leuke lakjes, want wat lakken ze fijn hé !

  2. Pingback: My favorites – July 2012 | jlovesbeauty

Geef een reactie

