Tip: Agenda 2012 – 2013 kruidvat

Elk jaar opnieuw is het voor mij een zoektocht naar de ideale agenda om het schooljaar te starten. Meestal eindigt mijn zoektocht in de Hema, waar ik een schriftje omtover tot mijn eigen persoonlijke agenda want hoewel een agenda onmisbaar is weiger ik om meer dan 5 euro uit te geven. Dit jaar verliep mijn zoektocht iets anders want toen een mede-jobstudent me zei dat er agenda’s te koop waren voor 2 euro in het kruidvat kon ik niet anders dan een kijkje te gaan nemen. En ja hoor daar lagen ze, een stapeltje leuke agenda’s voor het komende schooljaar voor nog geen 2 euro. 

De agenda heeft een motiefje met vlinders, rozen en glitters. Heel erg girly maar stiekem vind ik dit soort agenda heel erg leuk. Maakt het meteen wat vrolijker om taken en examens te noteren. De agenda bestaat uit een deel jaarplanner, de agenda zelf en een deel waarin je je notities kwijt kan. Vooraan is er trouwens ook een puntenlijst voorzien.

Een ander positief ding aan deze agenda is dat je de blaadjes kunt omdraaien via ringen. Geen geknoei meer met dichtslaande agenda’s of agenda’s die tijdens het schooljaar opeens loslaten waardoor je de rest van het jaar met 3 verschillende delen van je agenda moet rondsleuren. Jammer genoeg spreek ik voor het laatste deeltje uit ervaring. 

Hoe anders kan ik dit artikel besluiten dan te zeggen, ben je op zoek naar een degelijke goedkope agenda? Rep je dan snel naar het kruidvat om deze beauty te scoren! De exacte prijs is, hou je vast, 1,99 euro.

Q: Hoeveel geld geef jij uit aan een agenda?

 

7 gedachtes over “Tip: Agenda 2012 – 2013 kruidvat

Geef een reactie

