My favorites – July 2012

 Vandaag is het 6 augustus en dit wil dus zeggen dat juli alweer voorbij is. Persoonlijk is juli 2012 een maand geworden vol mooie herinneringen. Mijn zus haar trouw, een paar daagjes zee met de familie en een leuke maand werken als jobstudent-poetsvrouw. Maar ook op beautygebied was Juli een maand waarin ik enkele nieuwe producten ontdekt heb en oude producten heb herontdekt. Vandaag zet ik die producten even op een rijtje in ‘My favorites July 2012’.

Juli 2012 was een maand waarin ik heel wat nieuwe nagellakjes gekocht heb, “oeps daar gaat mijn minder dan 100 nagellakjes motto”. Tussen al die nagellakjes zaten 4 lakjes die meteen tot mijn mooiste lakjes van dit moment gebombardeerd zijn.

 60 Fateful desire – Essence
Up Front & Personal – O.P.I.
01 Just can’t get enough – Essence (LE)
304 Spicy Orange – L’oreal

Ik zei het al in de inleiding, juli 2012 was een maand waarin ik enkele oude make-upjes herontdekt heb. Vooral op gebied van eyeliner dan. De laatste maanden ging ik voor de iets minder opvallende eyeliner en dus verdwenen mijn zwarte eyeliners naar de achtergrond. Sinds enkele weken ben ik echter weer helemaal into eyeliner en dus konden deze niet ontbreken in dit lijstje. Op gebied van lippen ben ik momenteel helemaal in de lichte kleurtjes.

 01 Midnight in Paris gel eyeliner – Essence
004 Grey Long Lasting Eye Liner Pen – Gosh
200 Get the Nudes Paper! Ultimate Shine Lipstick – Catrice
575 Brighton Beach Peach – NYC

Ook volgende producten zijn allemaal oldies waar ik de voorbije maand vaak naar gegrepen heb. Zo is er een blush die ik vorig jaar aan een klasgenote kocht maar die vrijwel meteen achterin mijn stash verdween. Zonde want wat een pigment heeft deze blush! Verder vind ik de penselen van Essence nog steeds geweldig en kan ik maar niet genoeg krijgen van een heel erg oude oogschaduw van Catrice.

 02 Blusher – Malu Wilz
Oogschaduwpenseel – Essence
Smokey Eye penseel – Essence
180 Moonstone Soft Eye Shadow Mono – Catrice

 

Als laatste heb ik nog drie verzorgingsproducten. Zo heeft een deo van Nivea me de voorbije maand heel erg vaak verfrist na een lange dag werken in mijn veel te warme broekpak en is de tinted moisturizer van Essence nog steeds mijn redder in nood voor mijn frisse huidje. En dan is er nog mijn favoriete douchegel die ik de voorbije maanden uit het oog verloren was.

 01 LightTinted Moisturizer – Essence
Dry Comfort Deo – Nivea
Love Etc… Douchegel – The Body Shop

 Q: Wat waren jullie favoriete producten van de voorbije maand?

 

7 gedachtes over “My favorites – July 2012

  1. Mooie producten girl! De kwasten van Essence zie ik echt elke keer voorbij komen, zijn ze echt zo goed? Zijn ze trouwens nog verkrijgbaar? Mijn favoriet was toch wel de Masterpiece MAX van Max Factor. 🙂

Geef een reactie

