Eye of the day: Nude Yellow

Na al de kleurrijke looks die de voorbije weken op jlovesbeauty verschenen (klik hier, hier en hier) vond ik het tijd worden om het wat rustiger aan te doen. Ik nam er mijn nieuwe in de uitverkoopbak van het kruidvat gevonden Essence oogschaduw bij en samen met mijn geliefde Naked Palette en een andere Essence oogschaduw maakte ik een look die ik zo naar werk zou dragen. Lekker subtiel maar toch met de nodige glitter. 

Nu merk ik pas dat de gele oogschaduw toch niet zo geel overkomt op de foto’s. Maar in het echte leven knalt de kleur net dat ietsje meer. Vandaar ook de titel van dit artikel

Gebruikte producten
Essence – Tinted moisturizer
Essence – coverstick
Catrice –  Skin Finish compact powder
Essence oogschaduw – … spotted
Essence oogschaduw –  Olive Garden
Naked Palette Urban Decay – Virgin
Naked Palette Urban Decay – Smog
Naked Palette Urban Decay – Hustle
ELF oogpotlood – zwart
Essence get big lashes volume curl mascara
Catrice lipstick – get the nudes paper

Q: Let me know, Wat vinden jullie van dit soort nude ooglooks? 

6 gedachtes over “Eye of the day: Nude Yellow

Geef een reactie

