Shoplog: Forever 21, C&A en Veritas

Herinneren jullie dit artikel nog? Ik toonde jullie toen wat ik besteld had op de webshop van forever 21. Mijn pakketje werd 2 dagen later netjes aan de voordeur afgeleverd en vandaag is het tijd om jullie mijn nieuwe spulletjes te showen. Inclusief wat ik de voorbije dagen kocht in de c&a en Veritas. 

Het eerste topje van de Forever 21 is er eentje waar ik een beetje schrik van had. Maar wanneer ik het aanheb valt het best mee. Vooral van de vrolijke zomerse print ben ik fan. Het is nog even zoeken naar hoe ik dit het leukst kan combineren maar ik ben fan van deze bohemian top. Prijs: 5,99 euro

Wanneer je in de winkels rondkijkt wordt je om het hoofd geslagen met allerlei topjes in kant. Sinds mijn forever 21 bestelling ben ik ook de eigenaar van een kanten topje. Vooral van de achterzijde ben ik grote fan want die gouden rits is een leuk detail. Op de foto’s lijkt het topje nogal zakkerig maar euh dat ligt eerder aan mijn modeltalent dan aan het topje zelf. Prijs: 5,99 euro.

Een hemdje die veel te wijd is maar toch leuk staat? Ja zo kan ik bovenstaand hemdje het  best omschrijven. Niet helemaal wat ik in gedachten had toen ik het bestelde maar na even zoeken heb ik gevonden hoe ik het leuk kan combineren. Outfit of the day post met dit hemdje staat trouwens al ingepland. Prijs: 10,99 euro

Dit topje is vrij basic, een gewoon zwart shirt zoals je er zoveel ziet. Wat het topje toch wat specialer maakt zijn de opgepofte mouwen die voorzien van allerlei kleine roosjes. Heel erg mooi detail en stiekem ook mijn favoriete item van mijn forever 21 bestelling. Prijs: 6,99 euro.

Als laatste gooide ik nog een simpel basic blousje in mijn winkelmandje. Het heeft een koraal/roze kleur en is licht doorzichtig. Prijs: 7,99 euro

Verder deed ik nog een soldetje bij de C&A. De sjaals waren namelijk -50% en hoewel ik niet zo’n sjaal-lover ben scoorde ik toch bovenstaande sjaals. Voor beiden betaalde ik 7 euro. 

En als laatste heb ik nog een impulsieve aankoop, namelijk een strikjespanty. Onlangs ging ik samen met mijn mama een kijkje nemen naar Villa Vanthilt en bij het passeren zag ik dat er nog steeds solden waren bij de Veritas. Deze strikjes waren niet in solden maar geef toe hoe kon ik zo’n schattige panty laten liggen? Prijs: 6 euro.

Q: Hebben jullie de voorbije maand ook leuke solden kunnen scoren?

5 gedachtes over “Shoplog: Forever 21, C&A en Veritas

Geef een reactie

