Time for some bling bling… Naiomy juwelen

Als ik aan mijn juwelencollectie denk dan moet ik bekennen dat deze niet veel gouden of zilveren juwelen bevat. De meeste oorbellen en ringen komen gewoon van Six, I am of Pieces. Allemaal heel goedkoop en gekocht in een impulsieve bui. Mede ook omdat ik mijn goesting niet vind in de echte zilveren/gouden juwelencollecties.

Toch heb ik ook een paar juwelen waar er een betekenis aan vast hangt. Neem nu mijn allerlaatste aankoop. Voor de trouw van mijn zus mocht ik van mijn mama een kettinkje uitkiezen, als een soort herinnering aan die speciale dag. Bij de juwelier viel mijn blik op één specifiek kettinkje en na 10 minuten kwam ik de winkel alweer buiten met mijn droomkettinkje in de hand. Dit is ondertussen al een paar maanden geleden en nog steeds draag ik dit kettinkje dagelijks.

Waarom ik jullie dit allemaal vertel? Mijn ketting komt uit een voor mij onbekend juwelenmerk, genaamd Naiomy. Omdat de rest van de collectie ook geweldig is vond ik het wel eens tijd worden om jullie kennis te laten maken met dit juwelenmerk.

 

Naiomy is een Belgisch juwelenmerk dat sinds kort zilveren juwelen op de markt brengt, voor een relatief goedkope prijs. Wat ik vooral leuk vind is de jonge toets die de juwelen hebben. Zo hebben enkele kettinkjes een vintage uitstraling en zijn er ringen met strikjes en hartjes. Eigenlijk het soort juwelen die je in de I am kunt vinden maar dan net dat tikkeltje specialer en iets beter in kwaliteit. Omdat ik even wou laten zien wat ik hiermee bedoel heb ik snel een collage samengesteld met mijn favoriete juweeltjes..  

Dat Naiomy een jong juwelenmerk is, is ook te zien aan hoe de juwelen worden ingepakt. Geen stijf doosje maar wel een leuk mini-zakje die aan een heel erg klein handtasje doet denken. Misschien niet zo handig om op te bergen als een doosje, maar wel heel erg leuk.

En dit is hem dan, mijn favoriete kettinkje op dit moment. Ik hou wel van dit soort simpele juwelen. Leuk detail is dat er twee verschillende slotjes zijn. Je kunt er dus voor kiezen om je ketting lang of kort te dragen. 

Geen superlang artikel is dit geworden maar ik laat de foto’s gewoon voor zichzelf spreken. Benieuwd geworden naar Naiomy, neem dan zeker eens een kijkje op hun website voor hun eyecandy en voor de verkoopadressen. Website:  Naiomy

Q: Wat vinden jullie? Gaan jullie voor goedkope juwelen of toch voor kwaliteit?

6 gedachtes over “Time for some bling bling… Naiomy juwelen

Geef een reactie

