Notd: Absolutly rainbow connection

Over exact een week begin ik aan mijn herexamens. Dit betekent dat ik momenteel druk aan het studeren ben, een tijdsrovend werkje waardoor ik gekluisterd ben aan mijn bureau. Om het studeren toch wat aangenamer te maken besloot ik gisteren om wat met mijn nagels te spelen en dit kwam eruit als resultaat. Een klein feestje op mijn nagels met ‘Absolutly Blue’ van Essence en ‘Rainbow Connection’ van OPI. Laten we hopen dat deze combinatie me helpt om een feestje van mijn rapport te maken.. 

Essence colour & Go – Absolutely blue
OPI – Rainbow Connection

3 gedachtes over “Notd: Absolutly rainbow connection

Geef een reactie

